لوازم جانبی لپ تاپ

تعیین اینکه در میان انبوه لوازم جانبی لپ تاپ، کدام مورد ضروری و کدامیک غیرضروری است، کار چندان آسانی نیست. زیرا این مسئله تا حد زیادی وابسته به نوع کاربری لپ تاپ و استفاده‌ای است که کاربر از لپ تاپ دارد. با این وجود می‌توان گفت که خرید برخی از لوازم جانبی laptop (نظیر کاور، موس و …) برای درصد بالایی از کاربران ضروری است و می‌توان آنها را در زمره ضروری‌ترین لوازم جانبی لپ تاپ به شمار آورد.

اگر شما کاربران گرامی نیز قصد خرید برخی از وسایل جانبی لپ تاپ را دارید، اما هنوز به نتیجه قطعی –در باب ضرورت یا عدم ضرورت آنها- نرسیده‌اید، توصیه ما به شما، مطالعه مطالب درج شده در بخش‌های آتی است. در این مقاله برآن شده‌ایم تا برخی از ضروری‌ترین لوازم جانبی لپ تاپ را معرفی کنیم. در این معرفی تلاش شده تا ضرورت استفاده از این اقلام مدنظر قرار گیرد و از معرفی آندسته از لوازمی که تهیه آنها چندان ضروری نیست خودداری شود.

لوازم جانبی لپ تاپ

ضروری‌ترین لوازم جانبی لپ تاپ

  • کیف لپ تاپ: 

نخستین مورد از لوازم جانبی لپ تاپ، کیف لپ تاپ است. تهیه این مورد به ویژه به کاربرانی توصیه می‌شود که مرتباً در حال جابجایی و حمل لپ تاپ خود هستند. کیف لپ تاپ ضمن آنکه جابجایی این دستگاه را آسان می‌کند، در جایگاه یک محافظ، از وارد شدن ضربه به لپ تاپ جلوگیری می‌کند. توصیه کارشناسان به دانشجویان و کاربرانی که به مسافرت‌های طولانی می روند، تهیه کوله پشتی مخصوص لپ تاپ است. کیف‌های لپ تاپ موجود در بازار دارای تنوع و کیفیت متفاوتی هستند و شما می‌توانید با توجه به سایز لپ تاپ و میزان نیازتان به جابجایی دستگاه، کیف مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ خودت رو به ما بسپار !

  • خنک کننده لپ تاپ:

تهیه این مورد از لوازم جانبی لپ تاپ به کاربرانی توصیه می‌شود که استفاده‌های طولانی مدت از دستگاه دارند و یا در محیطی از لپ تاپ استفاده می‌کنند که دمای آن نسبتاً بالاست.

  • ماوس:

این مورد از لوازم جانبی لپ تاپ نیز تقریباً برای تمام کاربران ضروری است، زیرا تاچ‌پدهای لپ تاپ، به هیچ‌وجه توانایی پاسخگویی به یک کارسنگین مهندسی یا حتی یک کار معمولی یک ساعته را ندارند. تاچ‌پد تنها برای استفاده در کارهای دم‌دستی و روزمره ساده مناسب ‌است.

  • شارژر همراه یا پاور بانک:

خرید این مورد از لوازم جانبی لپ تاپ، به کاربرانی توصیه می‌شود که به هردلیل، احتمال می‌دهند، در موقعیت‌هایی، به برق شهری دسترسی نداشته باشند. به عبارتی دیگر خرید شارژر همراه احتمالاً برای کسانی که مسافر یا خبرنگار هستند، ضروری باشد اما برای کاربرانی که همیشه به یک پریز برق دسترسی دارند، بنظر چندان ضروری نمی‌آید.

  • اسپیکر (بلندگو): 

خرید این مورد به کاربرانی توصیه می‌شود که از علاقمندان موسیقی هستند و همیشه با صدای بلند به موسیقی گوش می‌دهند.

  • مایع تمیز کننده لپ تاپ:

این مورد از لوازم جانبی لپ تاپ، تقریباً برای تمام کاربران ضروری است، زیرا گردگیری و تمیز کردن لپ تاپ با هر مایعی امکان‌پذیر نیست و می‌بایست با ماده‌ای انجام شود که آسیبی به دستگاه وارد نکند.

  • هدفون ، هدست و میکروفون:

تهیه این مورد از لوازم جانبی لپ تاپ را می‌توان با تأخیر انجام داد زیرا خللی در کار با لپ تاپ ایجاد نمیکند. تهیه سریع این مورد تنها به کاربرانی توصیه می‌شود که از علاقمندان موسیقی هستند و یا دوست دارند در حین کار، به صورت اختصاصی از صدای موسیقی لذت ببرند. خوشبختانه هدفون‌ها، هدست‌ها و میکروفون‌های متعددی در بازار موجود است و خریدار بسته به بودجه و سلیقه خویش می‌‌تواند دستگاه مورد نیازش را تهیه کند.

  • کاور لپ تاپ:

استفاده از کاور لپ تاپ از آن نظر ضروری است که از ورود گردوغبار موجود در محیط به لپ تاپ جلوگیری می‌کند.  استفاده از این مورد، با وجود مزایایی که دارد، در میان کاربران چندان رایج نیست. دارندگان کاور می‌توانند پس از اتمام کار با لپ تاپ، آن را در درون کاور قرار دهند و بدین وسیله از ورود گردوغبار به آن جلوگیری کنند.

  • هارد اکسترنال:

اگرچه در نگاه نخست تهیه این مورد از لوازم جانبی لپ تاپ چندان ضروری به نظر نمی‌رسد، اما توصیه کارشناسان آن است که اگر اطلاعات و فایل‌های مهمی در لپ تاپ دارید، آنها را به یک هارد اکسترنال انتقال دهید. در صورت انتقال داده‌ها، اسناد و فایل‌های موجود در لپ تاپ به هارد، کاربر این اطمینان را خواهد داشت که اطلاعات را در جایی ذخیره کرده است و در صورت از دست رفتن آنها، نیازی به بازیابی و ریکاوری اطلاعات نخواهد داشت.

علت و راهکارهای رفع مشکل کار نکردن میکروفن لپ تاپ در این مقاله !

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از لپ تاپ های موجود در بازار اعم از ایسوس، لنوو و … به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل لپ تاپ و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لپ تاپ راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز نظیر سرویس آپدیت بایوس لپ تاپ را دریافت می کنند. 

واحدهای موجود در این مرکز تمامی لپ تاپ ها را پشتیبانی کرده و خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تمامی لپ تاپ ها را ارائه می‌دهند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی شده است.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ با حضور در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ قابل دریافت است. تعمیرات لپ تاپ انجام شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است.

تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ محدود به برند و مدل خاص نیست؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های خویش به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن در حوزه تعمیرات لپ تاپ را دریافت نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر