مشکلات کیبورد لپ تاپ

همانگونه که می دانید کیبورد یا همان صفحه کلید، رایج ترین دستگاه ورودی لپ تاپ است. این بخش از دستگاه متشکل از کلیدهای متعددی است که کاربر با فشار دادن هر یک از آنها می تواند پیغام یا دستور مورد نظر خود را به لپ تاپ ارسال کند. در صورتی که کیبورد لپ تاپ شما به هر دلیل،ریختن مایعات بر روی آن، افتادن شی سنگین و… دچار خرابی و شکستگی شده است، می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر مشکلات کیبورد لپ تاپ را دریافت نمایید.

 تعمیرات کیبورد ارائه شده در این مرکز منحصر به نوعی خاص نیست و کاربران انواع کیبوردهای لپ تاپ می توانند با حضور در این مرکز، نسبت به رفع مشکلات کیبورد لپ تاپ خویش اقدام نمایند. در این مرکز تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تعمیرات کیبورد بی‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد.

مشکلات کیبورد لپ تاپ

بررسی و رفع مشکلات کیبورد لپ تاپ (سخت افزاری)

در این بخش علل مشکلات کیبورد لپ تاپ را که هم ‌می‌توانند سخت افزاری و هم نرم افزاری باشند را بررسی خواهیم کرد. در صورت نیاز به دریافت سرویس های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می توانید به مرکز  تعمیر لپ تاپ  مراجعه فرمایید.

  • ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد لپ تاپ:

یکی از علل کار نکردن کیبورد لپ تاپ، ریخته شدن مایعات برروی این بخش از دستگاه است. این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ، اگرچه گاه با سرویس کلی کیبورد، رفع می گردد اما در غالب موارد، تنها با تعویض کلی کیبورد رفع می گردد. (توجه داشته باشید که استفاده از فومهای پاک کننده نیز ممکن است خرابی دکمه های کیبورد را در پی داشته باشد به همین دلیل استفاده از این فومها برای پاک کردن کی‌بورد چندان توصیه نمی شود).

تعمیر فن لپ تاپ خودت رو به ما بسپار !

  • جداشدگی دکمه کیبورد از خار:

در صورتی که کار نکردن کیبورد لپ تاپ به دلیل جدا شدن کلید از خار زیرین باشد، با اندک دستکاری قابل رفع است. (البته این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ در صورتی رفع می‌گردد که خار سالم باشد).

  • بروز اشکال در مادربرد:

در صورتی که کیبورد لپ تاپ شما کلا در فضای ویندوز و برنامه‌ی ست‌آپ بایوس کار نکند، احتمالا این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ به دلیل وجود اشکال سخت افزاری باشد. چنین اشکالی ممکن است به دلیل شل شدن کابل انتقال دیتای کی‌بورد به مادر بورد اتفاق بیفتد (که معمولاً به ندرت پیش می آید). در حالت معمول این ایراد میتواند ناشی از بروز اشکال سخت افزاری روی مادر بورد لپ تاپ باشد. در این حالت لازم نیست کی‌بورد تعویض شود بلکه باید مادر بورد لپ تاپ تعمیر شود.

بررسی و رفع مشکلات کیبورد لپ تاپ (نرم افزاری)

  • کار نکرن تمامی کلیدهای کیبورد:

کار نکردن تمامی کلیدهای کیبورد لپ تاپ  ما را به این نتیجه می رساند که اشکال پیش آمده نرم افزاری است. برای رفع این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ نیاز است تا دستگاه مجدداً راه اندازی شود. اگر همه چیز به خوبی کار می کند کافی است از طریق منوی استارت لپ تاپ را در حالت shut down قرار دهی n. در غیر این صورت دکمه پاور را برای ۵ ثانیه نگه دارید تا لپ تاپ خاموش شده و مجدداً شروع به کار کند.

  • کار نکردن کیبورد لپ تاپ پس از نصب برنامه جدید:

درصورتی که اشکال کار نکردن کیبورد لپ تاپ  شما پس از نصب یک برنامه جدید در دستگاه ظاهر شد پیشنهاد می کنیم ویندوز را به حالت قبل بازگردانید. برای انجام این کار، از طریق منوی استارت وارد کنترل پنل شوید و روی گزینه Back up your computer کلیک کرده و گزینه System and Security را انتخاب کنید. 

در صفحه بعد روی Recover system settings or your computer کلیک کنید و پس از آن Open System Restore  را انتخاب کنید. در این قسمت منتظر بازگردانی یا همان Restore شدن ویندوز خود باشید. اگر این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ سیستمی باشد قطعا با راه اندازی دوباره ویندوز باید حل شود.

  • عدم بروز رسانی درایور صفحه کلید:

یکی دیگر از علل کار نکردن کیبورد لپ تاپ، عدم بروز رسانی درایور صفحه کلید است. جهت بررسی این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ، می بایست به بخش Device manager  بروید. دسترسی به  Device manager کار سختی نیست. این گزینه را می توان از طریق جستجوگر ویندوز یا Run پیدا کرد.

 اما از آنجا که در این بخش نیاز به تایپ دستی برخی کلیدواژه هاست نیاز است که این کار به صورت دستی انجام شود. بنابراین ابتدا به سراغ منوی استارت بروید و روی کنترل پنل کلیک کنید. در کنترل پنل بر روی System and Security – Device manager و در نهایت System کلیک کنید. در Device manager درایور های سخت افزاری لپ تاپ را پیدا کنید. سپس روی Keyboard کلیک کرده تا به قسمت صفحه کلید بروید و در صورت وجود مثلث زرد رنگ با علامت تعجب باید به وب سایت سازنده لپ تاپ رفته تا آخرین درایور را دانلود و نصب کنید.

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ، پس از عیب یابی صحیح دستگاه، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب کیبورد می کنند و در صورت نیاز، قطعات از کار افتاده را با قطعات اورجینال و باکیفیت جایگزین نمایند. بد نیست بدانید که اکثر مشکلات کیبورد لپ تاپ ناشی از ریخته شدن مایعات و یا اصابت اشیا و وسایل به این قطعه است. در مواردی که کلید یا پایه نگهدارنده کلید کنده یا شکسته باشد، می توان کیبورد را تعمیر نمود. 

ولی بیشتر مشکلات کیبورد لپ تاپ که ناشی از ریختن مایعات در کیبورد است، قابل تعمیر نبوده و یا مقرون به صرفه نمی باشد و کیبورد باید تعویض شود. کاربران می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در این بخش، به مرکز تعویض و تعمیرات کیبورد لپ تاپ مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های تعمیر، تعویض و بهسازی قطعات کیبورد را دریافت نمایند. تعمیرات کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیرات لپ تاپ در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. 

تخصیص دو پارت مجزا به این بخش از دستگاه از آن روست که اشکالات پیش آمده در کیبورد ممکن است نرم افزاری و یا سخت افزاری باشند. مشکلات کیبورد لپ تاپ در صورتی که نرم افزاری باشد با اندک دستکاری در تنظیمات لپ تاپ قابل رفع است. کاربران گرامی می توانند جهت دریافت خدمات مرتبط با این بخش به مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ، پارت تعمیرات نرم افزاری مراجعه نمایند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ قابل دریافت است. تعمیرات لپ تاپ انجام شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است.

تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ محدود به برند و مدل خاص نیست؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های خویش به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن در حوزه تعمیرات لپ تاپ از جمله سرویس‌های مرتبط با رفع مشکلات کیبورد لپ تاپ را دریافت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی شده است.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از لپ تاپ های موجود در بازار اعم از ایسوس، لنوو و … به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل لپ تاپ و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لپ تاپ راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند.

 خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای موجود در این مرکز تمامی لپ تاپ ها را پشتیبانی کرده و تمامی ایرادات ایجاد شده در هر یک از لپ تاپ ها را برطرف می سازند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر