کاغذ کش دستگاه کپی

کاغذ کش دستگاه کپی یکی از قطعات مهم این دستگاه به شمار می رود. البته همه قطعات دستگاه های کپی مهم بوده و در عملکرد این دستگاه تاثیر دارند، اما کاغذ کش دارای اهمیت ویژه ای در تعمیرات کپی می باشد. این قطعه با ورود و خروج برگه به دستگاه در ارتباط بوده و خرابی آن می تواند مشکلاتی را در این فرایند به وجود آورد. گفتنی است همکاران ما در نمایندگی کپی ضمن اشراف کامل بر اهمیت کار قطعه مورد بحث، شرایطی تخصصی و حرفه ای را برای ترمیم یا تعویض کاغذ کش فراهم نموده اند.

تکنسین های فعال در این مرکز ضمن برخورداری از دانش فنی و سالها تجربه عملی در زمینه ترمیم انواع مدل های دستگاه کپی، کاغذ کش را به دقت بررسی کرده و اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام می دهند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی را در مورد کاغذ کش دستگاه کپی و تعمیرات آن به شما عزیزان ارائه می دهیم؛ با ما همراه باشید.

کاغذ کش دستگاه کپی

کاغذ کش دستگاه کپی چیست؟

کاغذ کش دستگاه کپی یکی از قطعات مکانیکی این دستگاه است که به دو شکل دستی و کاست در انواع مدل ها وجود دارد. این قطعه، از بخش هایی تحت عنوان: کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی داخلی تشکیل شده است. وظیفه ی کاغذکش ورودی، انجام عمل انتقال کاغذ به دستگاه می باشد. کاغذ کشی داخلی کاغذ را به سمت فیوزینگ هدایت کرده و پس از پایان فرایند کپی، کاغذ کش خروجی یا بیرونی آن را به خارج از دستگاه هدایت می کند.

به این ترتیب می توان متوجه شد که قطعه مورد بحث به چه شکلی در عملکرد کلی دستگاه تاثیر می گذارد. بدیهی است که در صورت خرابی هر یک از انواع کاغذ کش دستگاه کپی و یا قطعات، عمل ورود و خروج کاغذ با مشکل مواجه خواهد شد. لذا لازم است که این قطعه در اولین فرصت بررسی شده و به شکل حرفه ای و تخصصی تعمیر یا تعویض گردد.

این ترفند مهم رو از دست نده : چگونه از دستگاه کپی خود مراقبت کنیم ؟

مشکلات کاغذ کش کپی

به عنوان مهم ترین مشکلات کاغذکش دستگاه کپی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گیر کردن برگه در ورودی ADF
  • گیر کاغذ در زیر بلت کاغذ کش ADF
  • گیر کردن کاغذ در فیدر مرحله 1 ADF
  • گیر کردن کاغذ در هنگام خروج کاغذ از ADF
  • سرعت کم حرکت کاغذ در فیدر کاغذ کش
  • ایجاد صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ
  • باز شدن درب ADF و گیرکردن کاغذ در هنگام پرینتر
  • چروک و کرکره ای شدن کاغذ در هنگام ورود به ADF

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی

برای تعمیر هریک از مشکلات کاغذکش دستگاه کپی که در بخش قبل ذکر کردیم، باید اقدامات ویژه ای انجام شود. تعمیر یا تعویض سلونوئید، تمیز کردن و یا تعویض کاغذ کش و فیدهای عبور برگه تعویض کاغذ کش یا ADF مرحله ی 1، پاکسازی قطعات کاغذ کش، تعویض یک یا همه چرخ دنده های دستگاه، بیرون آوردن شیء خارجی که جلوی کاغذ کش را گرفته، استفاده از برگه ی مناسب دستگاه و بررسی و ریگلاژ کردن قاب درب از جمله اقداماتی هستند که برای تعمیر کاغذ کش انجام می شوند.

گفتنی است هر کدام از این اقدامات حرفه ای بوده و انجام آنها نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. بروز هرگونه خطا در روند تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی می تواند منجر به بروز مشکلات جدی تر در این دستگاه شود. همکاران ما در نمایندگی کپی، تجربه و تخصص لازم برای انجام این کار را داشته و قطعه مورد بحث را به شکل تخصصی تعمیر می نمایند.

تعویض کاغذ کش کپی

تعویض کاغذ کش دستگاه کپی دیگر روشی است که برای برطرف نمودن مشکلات این قطعه به کار می رود. تعویض قطعه مورد بحث به عنوان آخرین راه حل تیم تعمیراتی در نظر گرفته می شود و تکنسین های ما تمام تلاش خود را برای تعمیر کاغذ کش به کار می بندند. نکته ویژه این است که فرایند تعویض کاغذ کش باید توسط افرادی انجام شود که تجربه کافی در این زمینه داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است در روند تعویض این قطعه اشتباهی رخ داده و به این ترتیب، سایر قطعات دستگاه نیز در معرض آسیب قرار بگیرند.

همچنین توجه داشته باشید که جایگزینی کاغذ کش دستگاه کپی با نمونه تقلبی و بی کیفیت ممکن است منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد این قطعه شود. نمایندگی کپی جزء مراکزی است که کلیه نکات حرفه ای را در این زمینه رعایت کرده و از قطعات اورجینال برای فرایند تعویض استفاده می کند.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی، به صورت تخصصی و در سطح وسیع، اقدام به تعمیر و ترمیم انواع مدل های دستگاه کپی در برندهای مختلف می نماید. مدیریت این مرکز، به منظور ایجاد نظم و نیز راحتی کار کاربران، اقدام به ایجاد واحدهای مجزا برای هر برند نموده است.

در این واحدها، مهندسین خبره ی حوزه ی تعمیرات کپی، ضمن به کارگیری جدیدترین متدهای روز دنیا، به عیب یابی و تعمیر تخصصی دستگاه های کپی می پردازند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید باکارشناسان ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تماس حاصل نمایید.

5/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر