تعمیر کولرگازی دوو

نمایندگی تعمیرات کولر، از جمله بخش های تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران است که به واسطه ی خدمات و سرویس های با کیفیت خود، به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز تعمیراتی در بین کاربران شناخته می شود. این مرکز، در زمینه ی ترمیم انواع مدل ها و برندهای کولر گازی فعالیت می کند. تعمیر کولرگازی دوو ، یکی از خدمات این مجموعه است که در واحدی مجزا به کاربران ارائه می گردد.

گفتنی است نمایندگی مورد بحث، با جمع آوری پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های تعمیراتی و نیز با تکیه بر دانش فنی و مهارت بالای تکنسین های خود، توانسته رضایت مشتریان را جلب کرده و در رفع مشکلات و ایرادهای محصولات این شرکت کره ای، موفق عمل کند. با توجه به این که دوو انواع متنوع کولر گازی را تولید و عرضه می کند، نمایندگی تعمیرات کولر نیز سرویس های تعمیراتی انواع اسپلیت، داکت، کولرگازی پرتابل، ایستاده، پنجره ای و … را ارائه می دهد. برای آشنایی با جزئیات بیشتری راجع به تعمیر کولرگازی دوو ، به ادامه ی مطلب توجه کنید.

تعمیر کولرگازی دوو

خدمات تخصصی تعمیر کولرگازی دوو

مهم ترین موارد تعمیرات کولرگازی دوو عبارتند از:

تعمیر کمپرسور کولر گازی دوو

پیش تر مفصلا به معرفی کمپرسور و عملکرد این قطعه در کولر گازی پرداخته ایم. این قطعه در واقع به عنوان شاخص عملکرد دستگاه شناخته می شود. و گاز داخل اواپراتور را مکش کرده و به سمت کندانسور هدایت می کند. بنابراین واضح است که قطعه ی مورد بحث، نقش بسیار مهمی در عملکرد کولر داشته و از کار افتادن آن، مشکلات جدی ایجاد خواهد نمود. بنابراین یکی از مهم ترین موارد تعمیر کولرگازی daewoo، به ترمیم این قطعه اختصاص یافته است. البته باید متذکر شویم که کمپرسور در اغلب موارد غیر قابل تعمیر بوده و نیاز به تعویض دارد.

به عبارت بهتر، ساختار این قطعه به گونه ای است که در صورت خرابی، از کار افتاده و باید با یک نمونه ی جدید جایگزین گردد. فرایند تعویض کمپرسور نیز یک مرحله ی حساس در تعمیرات کولرگازی بوده و باید به شکل حرفه ای و توسط تکنسین های مجرب این حوزه انجام گردد. در واقع باید گفت که تنها در صورتی می توان انتظار عملکرد مطلوب از دستگاه داشت که کمپرسور، با نمونه ی اصل و اورجینال جایگزین گردد. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات کولر مرکز سخت افزار ایران، کلیه نکات و موارد تخصصی این فرایند را مد نظر قرار داده و این قطعه را به بهترین شکل تعویض می کنند.

تعمیر برد کولر دوو

دیگر مورد از موارد تعمیر کولر دوو ، بررسی و ترمیم برد است. برد، به عنوان فرمان دهنده و مغز کولر های گازی شناخته شده و خرابی آن می تواند زمینه ساز بروز مشکلات متعددی در عملکرد دستگاه باشد. نوسانات و اختلالات موجود در جریان برق، منجر به سوختن برد شده و این قطعه را به طور کلی از کار می اندازد. به تبع بروز این اتفاق، عملکرد کولر و چرخه ی خنک سازی آن نیز به شدت مختل شده و کاربران را با مشکلاتی مواجه می سازد.

باید بدانید که تعمیر برد کولر گازی، جزء پیچیده ترین مراحل در تعمیرات کولر است و تنها از عهده ی تکنسین های مجرب و دوره دیده ی این حوزه بر می آید. تعمیر و تعویض بخش های مختلف برد، معمولا مشکلات این قطعه را برطرف نموده و عملکرد آن را به حالت عادی باز می گرداند. اما چنانچه نیاز به تعویض این قطعه باشد، همکاران ما در واحد تعمیرات دوو نمایندگی کولر، آن را با قطعه ی یدکی اصل و اورجینال جایگزین می نمایند.

تعمیر خازن کولرگازی daewoo

دیگر مرحله ی مهم در فرایند تعمیر کولرگازی دوو ، مربوط به خازن این دستگاه است. همچون سایر دستگاه های الکترونیکی، خازن کولرگازی نیز به تعداد مختلف در مدار دستگاه تعبیه شده و در دو نوع کلی روغنی (خازن کار) و خشک (خازن راه انداز) تولید شده است. فرایند کاری این قطعه به این ترتیب است که رله جریان، آن را از مدار خارج کرده و به این ترتیب، خازن می تواند عملکرد مورد نظر را انجام دهد. خرابی خازن، برد و سایر قطعات کولر را تحت تاثیر قرار داده و کارکرد کلی دستگاه یعنی خنک سازی محیط را دچار مشکلات جدی می کند.

نکته ی حائز اهمیت در مورد خازن این است که این قطعه به طور کلی از کار می افتد و تعمیر آن معمولا امکان پذیر نیست؛ لذا تعویض خازن به عنوان اصلی ترین روش برای رفع مشکلات این قطعه در بین تعمیرکاران رواج دارد. همکاران متعهد ما در نمایندگی تعمیرات کولر، از خازن های اورجینال برای تعویض این بخش استفاده کرده و قطعات جدید را متناسب با توان برد و مدار انتخاب می نمایند. به این ترتیب، می توانید اطمینان داشته باشید که کولر گازی دوو شما به بهترین شکل ترمیم شده و مشکلات آن برطرف می گردد.

تعمیر کندانسور کولر گازی دوو

کندانسور یکی از اجزای اصلی کولر گازی است که در قسمت بیرونی دستگاه قرار دارد و وظیفه آن خنک کردن گاز مبرد و تبدیل آن از حالت گاز به مایع است. مشکلات رایج کندانسور کولر گازی دوو عبارتند از :

  • کثیفی: گرد و غبار و آلودگی هوا به مرور زمان روی پره‌های کندانسور جمع شده و مانع از خنک شدن آن می‌شود.
  • زنگ زدگی: رطوبت هوا می‌تواند باعث زنگ زدگی پره‌های کندانسور شود.
  • نشت گاز: در صورت وجود سوراخ یا شکستگی در لوله‌های کندانسور، گاز مبرد نشت می‌کند.
  • خرابی فن: فن کندانسور وظیفه دارد هوا را از روی پره‌ها عبور دهد. اگر فن خراب شود، کندانسور به درستی خنک نمی‌شود.

تعمیر فن کولرگازی دوو

در نهایت، تعمیر فن نیز به عنوان یکی از موارد تعمیر کولرگازی دوو در نمایندگی تعمیرات کولر مرکز سخت افزار ایران در نظر گرفته می شود. خرابی فن، به صورت مستقیم بر عملکرد دستگاه تاثیر گذاشته و بعضا موجب ایجاد صداهای ناهنجار و غیر عادی در کولر می گردد. شفت بیرونی و داخلی، موتور، رله برد، سنسور و … از جمله مهم ترین بخش های تشکیل دهنده ی فن هستند که برای رفع مشکلات این قطعه، باید تعمیر یا تعویض گردند. برای تعمیر فن، تکنسین های ما در نمایندگی کولر مرکز سخت افزار ایران، اول قطعه ی آسیب دیده را مشخص می کنند و سپس آن را بر حسب نیاز، تعمیر یا تعویض می نمایند. فرایند بررسی، تعمیر و تعویض این قطعه، یکی از مراحل تعمیرات کولر دوو است که همکاران ما آن را به شکل تخصصی انجام می دهند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩