تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

برندهای مختلفی در بازار کولر گازی و اسپلیت وجود دارند که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. در این میان دو برند با نامهای مشابه وجود دارند که بیشتر افراد آنها را یکی می دانند. جنرال و اجنرال، دو برند مطرح و پرطرفدار هستند که تقریبا بیشتر کاربران و حتی برخی از فروشندگان، تفاوت بین آنها را نمی دانند.

 این در حالی است که جنرال با اجنرال متفاوت است و دو برند کاملا مجزا به شمار می روند. در واقع این اسامی تنها شباهت ظاهری دارند و هیچ شباهت ساختاری با یکدیگر ندارند. اگر موافقید، باهم موارد دیگری از تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال را نیز بررسی کنیم.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، دو برند مطرح اجنرال و جنرال، تنها در نام به هم شبیه هستند. برای این که تفاوت این دو شرکت را بهتر بدانید، به بررسی هریک از آنها به صورت مجزا می پردازیم.

کولر گازی اجنرال

شاید برایتان جالب بدانید که کولر گازی اجنرال و به طور کلی محصولات این برند، ساخت شرکت فوجیتسو هستند. کمپانی فوجیتسو در سال 1936 در کشور ژاپن تاسیس شد و در سال  1960 اولین کولر پنجره ای اجنرال توسط این شرکت وارد بازار شد. برند اجنرال با نیم قرن سابقه توانسته سهم بالایی از بازار ژاپن، اروپا، اقیانوسیه و خاورمیانه را در اختیار خود قرار دهد.

بدون شک کولر گازی های اجنرال جزء بهترین و با کیفیت ترین کولر گازی ها در بین برندهای مختلف هستند و در ژاپن تولید می شوند. در حالی که محصولات جنرال چینی هستند و می توان همین مسئله را مهم ترین تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال دانست.

کولر گازی جنرال

کولرهای جنرال در کشور چین تولید می شوند. این برند جزء ارزان ترین کولر گازی هایی است که در بازار تهویه وجود دارد و البته کیفیت چندان مطلوبی هم ندارد. اما به دلیل قیمت پایین، بسیاری از افراد هنگام خرید کولر گازی، محصولات جنرال را انتخاب می کنند. جنرال zh، جنرال sh و… برخی از نامهایی هستند که برای کولرهای جنرال انتخاب شده اند و در واقع وارد کنندگان این اسامی را روی آنها گذاشته اند.

همانطور که مشاهده کردید، تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال بسیار بیشتر از شباهتی است که تنها در نام این دو برند وجود دارد. محصولات این دو کمپانی از نظر کیفیت ساخت بسیار متفاوت هستند و به هیچ عنوان نمی توان آنها را در یک رده قرار داد.

شارژ گاز کولر گازی با متریال درجه یک

مشکلاتی همچون کاهش سرمای کولر گازی یا خنک نکردن آن، در بیشتر موارد به دلیل خالی شدن مخزن گاز ایجاد می شوند. اگر گاز به اندازه کافی در مخازن کولر وجود نداشته باشد، فرایند کاری دستگاه به طور کلی مختل می شود. به همین دلیل هم شارژ کولر گازی اهمیت بالایی داشته و باید در اولین فرصت انجام شود.

اگر همه مراحل و بخش های شارژ کولر گازی درست و با رعایت نکات مربوطه انجام شود، بخشی از مشکلات عملکردی کولر نیز برطرف می شوند. نمایندگی تعمیر کولر گازی در مرکز سخت افزار ایران، شرایطی را فراهم کرده که شارژ گاز به بهترین شکل و با استفاده از مواد و متریال مرغوب و درجه یک انجام شود. برای دریافت خدمات تخصصی و نیز اطلاع از جزئیات بیشتر، با نمایندگی مجاز تعمیرات کولر تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی در محل

جابجایی کولر گازی معمولا با مشکلاتی همراه است و کاربران را به دردسر می اندازد. همچنین این کار هزینه هایی برای کاربران به دنبال دارد و علاوه بر این، ممکن است موجب ضربه خوردن دستگاه در حین جابجایی شود. این در حالی است که با استفاده از سرویس تعمیرات کولر گازی در محل، تمامی این دردسرها به حداقل می رسد. همچنین با استفاده از این سرویس، دستگاه جابجا نشده و به تبع آن، احتمال ضربه خوردن و مشکلاتی از این دست نیز به صفر می رسد.

یکی دیگر از مزایای تعمیر کولر در منزل، امکان نظارت کاربران بر روند تعمیر است. تعمیرکار در حضور کاربر دستگاه را باز کرده و ضمن بررسی قطعات، اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکل را انجام می دهد. کاربر ضمن نظارت کامل بر تمام مراحل تعمیر کولر گازی، می تواند مشکلات را به تعمیرکار یادآوری کرده و آنها را برطرف نماید. برای دریافت سرویس در محل، کافی است با نمایندگی تخصصی تعمیر کولر گازی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را با تیم پشتیبانی انجام دهید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩