انواع گوشی موبایل

انواع گوشی موبایل، عنوان مقاله ای است که برای افزایش اطلاعات شما کاربران گرامی در مورد این محصول مهم و کاربردی تدوین شده است. در گذشته تولید این محصول تنها به چند نمونه خاص محدود می شد. در حالی که امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع مدل های گوشی کرده اند. همچنین پیشرفت تکنولوژی نیز باعث شده تنوع محصول مورد بحث به طرز عجیبی رو به افزایش بگذارد. در این میان، ممکن است کاربران برای خرید گوشی مورد نظر خود دچار سردرگمی شوند. برای رفع این مساله، تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را در مورد انواع گوشی موبایل و نکات مربوط به آنها، به شما عزیزان ارائه دهیم؛ با ما همراه باشید.

سیستم عامل انواع گوشی موبایل

در گذشته، سیستم عامل انواع گوشی موبایل، “جاوا” بود. این سیستم، کاربری های محدودی داشت و گرافیک نسبتا متوسطی را هم به کاربران ارائه می کرد. کم کم سیستم عامل اندروید به وجود آمد و به دلیل جذابیت هایی که داشت، در اندک مدتی توانست جای خود را در میان کاربران باز کند. امروزه شاهد آن هستیم که اغلب برندهای تلفن همراه همچون سامسونگ، ال جی، هواوی و …، اندورید را برای محصولات خود انتخاب کرده اند. اپل و بلک بری، راه خود را از این شرکت ها جدا کرده و os اختصاصی خود را ارائه دادند. Ios و blackberry، عنوان سیستم عامل های این دو شرکت هستند که برای رقابت با اندورید، روز به روز بر توانایی های این سیستم ها اضافه می شود.

تولید کنندگان انواع گوشی موبایل

همانطور که پیش تر گفتیم، به دلیل عمومیت یافتن گوشی های هوشمند و کاربرد بالای آنها، کمپانی های بسیاری اقدام به تولید و عرضه این محصولات کرده اند. حتی شرکت هایی تاسیس شدند که تنها هدف آنها، تولید انواع متنوع این محصول است. در این قسمت به این شرکت ها اشاره کرده و در مورد محصولات آنها توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود.

  • Samsung

    یکی از بزرگ ترین شرکت های عرضه کننده انواع گوشی موبایل، سامسونگ می باشد. این کمپانی که در حوزه های مختلف فعالیت دارد، از گذشته در زمینه تولید و عرضه تلفن همراه فعالیت داشته است. همزمان با پیشرفت تکنولوژی، سامسونگ نیز وارد میدان رقابت گوشی های اندرویدی شد. سری نوت، گلکسی، گرند و …، اصلی ترین سری های گوشی هوشمند سامسونگ هستند که همگی از اندروید پشتیبانی می کنند. به دلیل کیفیت بالا و همراه شدن با فناوری های جدید، انواع گوشی موبایل سامسونگ جزء پر طرفدارترین گوشی های هوشمند در دنیا به شمار می روند.

  • Huawei

    هواوی را می توان یکی از تولید کنندگان انواع گوشی موبایل دانست که توانسته با افزایش کیفیت، محبوبیت بالایی در بین کاربران به دست آورد. گوشی های این شرکت، کیفیت عملکردی بالایی دارند و به دلیل قیمت پایین تر نسبت به سایر برندها، جای خود را در بین کاربران باز کرده اند. هواوی در سال های اخیر ثابت کرده که می توان با قیمتی به مراتب پایین تر، محصولی با کیفیت پرچمداران سایر برندهای مطرح داشت.

  • Xiaomi

    شیائومی برندی چینی است که دقیقا به همین دلیل، کاربران تمایلی به خرید گوشی های آن ندارند. این در حالی است که انواع گوشی موبایل شیائومی که در سالهای اخیر تولید و روانه بازار شده، توانسته رضایت کاربران را جلب نماید. به طوری که این محصولات امروزه طرفداران خاص خود را داشته و به شدت از کیفیت آنها دفاع می کنند.

  • lg

    ال جی به عنوان یکی دیگر از شرکت هایی بود که به جمع تولید کنندگان انواع گوشی موبایل پیوست. سیستم عامل گوشی های ال جی هم اندورید است و ویژگی هایی از قبیل سخت افزار و دوربین قوی، توجه کاربران را به این محصولات جلب کرده است. البته باید گفت که گوشی های ال جی به خصوص در چند سال اخیر، از محبوبیت کمتری برخوردار بوده و نتوانسته اند نظر کاربران را آنطور که باید به خود جلب کنند.

  • Nokia

    نوکیا یکی از اولین کنندگان انواع گوشی موبایل بوده است. حتما شهرت و کیفیت محصولات این شرکت را به یاد دارید. در زمانی که هنوز دوربین های گوشی به پیشرفت های امروزی دست نیافته بودند، کیفیت دوربین گوشی نوکیا در سطح بسیار بالایی قرار داشت. همچنین طول عمر این محصولات نیز بالا بود و به طور کلی برند نوکیا، پر طرفدارترین برند گوشی های موبایل به شمار می رفت. اما با وارد شدن تولید کنندگان دیگر به صحنه رقابت، رفته رفته از سطح فعالیت نوکیا کاسته شد و چند سالی این کمپانی حرفی برای گفتن نداشت. نوکیا اخیرا اقدام به تولید گوشی های اندرویدی کرده و تولید محصولات تحت ویندوز خود را متوقف کرده است.

  • blackberry

    بلک بری، شرکتی است که گوشی هایش به دلیل امنیت بالا معروف شده اند. پیش تر نیز اشاره کردیم که انواع گوشی بلک بری، از سیستم عامل اندروید پشتیبانی نکرده و دارای os اختصاصی می باشند. به همین دلیل است که گوشی های بلک بری، مورد پسند همه کاربران نبوده و طرفداران خاص خود را دارند.

  • apple

    به عنوان آخرین تولید کننده انواع گوشی موبایل، باید به اپل اشاره کنیم. حتما در مورد گوشی های این شرکت حرف های زیادی شنیده اید. آیفون های این شرکت، کیفیت ساختاری و عملکردی بسیار بالایی داشته و به دلیل منحصر به فرد بودن، طرفداران بسیاری دارند. به طوری که حتی قیمت بالا نیز این افراد را از خرید گوشی های اپل منصرف نمی کند. سیستم عامل انحصاری ios، یکی از تمایزهای اصلی این محصولات است که به ادعای مدیران اپل، امینت فوق العاده بالایی دارد.

تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل باید به صورت تخصصی و در محیطی مجهز انجام شود. اگر تجهیزات مورد استفاده در این فرایند فرسوده بوده و یا تعمیرکار تخصص و مهارت کافی را در این زمینه نداشته باشد، دستگاه به درستی تعمیر نشده و چه بسا با مشکلات جدی تری هم مواجه شود. از این رو نمایندگی موبایل، اقدام به ایجاد واحدی مجهز برای این کار نموده است. واحد تعمیرات موبایل، به پیشرفته ترین ابزار و برنامه های تعمیری روز دنیا مجهز شده و کارشناسان ارشد دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، در آن فعالیت می کنند. از این رو می توان سطح تعمیرات در این واحد را تخصصی دانسته و به کاربران این اطمینان را داد که می توانند گوشی خود را مثل روز اول از همکاران ما تحویل بگیرند.

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل، مرجع رسمی فروش و ارائه خدمات تعمیری انواع مدل های گوشی موبایل در برندهای مختلف می باشد. خدمات این مرکز، همه برندهای سامسونگ، اپل، هواوی، ال جی، سونی، بلک بری، شیائومی و … را تحت پوشش دارد. به دلیل اهمیت اصل مشتری مداری در این مرکز، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به کاربران ارائه شده و کلیه خدمات، با ضمانت نامه معتبر همراه خواهند بود. در صورت نیاز به هریک از خدمات و سرویس های نمایندگی موبایل، می توانید با همکاران ما تماس برقرار نمایید.

لینک های مفید

تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسو / تعمیر موبایل هواوی / تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک / تعمیر موبایل کیوسرا / تعمیر موبایل

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر