بهترین دستگاه های کپی

نیاز به یک دستگاه کپی با کیفیت، تقریبا از اولین چیزهایی است که برای یک دفتر کوچک یا بزرگ احساس می شود. امروزه صدها دستگاه کپی با برندهای تجاری مختلف در بازار یافت می شود و از آنجایی که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند، انتخاب یک دستگاه مناسب و مقرون به صرفه کاری بسیاردشوار است.

اما این موضوع را در نظر داشته باشید که اساسأ فاکتورهزینه، نمی تواند به عنوان یک الویت درهنگام خرید محسوب شود. زیرا شما برای سرو سامان دادن به کارهای زیاد دفترتان، نیاز به یک دستگاه قدرتمند و متناسب دارید. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین دستگاه های کپی در سال ۲۰۱۸   می گر پردازیم.

انتخاب بهترین دستگاه کپی

همواره این موضوع را مد نظر داشته باشید که اگر شما بتوانید یکی از بهترین دستگاه های کپی موجود را یافته و خریداری کنید، به مراتب بهره وری وسودمندی تان را افزایش داده اید. ضمن آنکه، در بلند مدت متوجه این امر خواهید شد که در پولتان نیز صرفه جویی شده است. شایان ذکر است، برخی از دستگاه های کپی می توانند وظایف اضافی از جمله فکس، اسکن و غیره.. را نیز انجام دهند.

بنابراین، اگر شما بتوانید یک دستگاه کپی با قابلیت های اضافی خریداری کنید، در خرید سایر تجهیزات اداری مورد نیاز نیز صرفه جویی کرده اید. برای راهنمایی بیشتر شما کاربران گرامی، دراین مقاله به چندین نمونه از بهترین دستگاه های کپی در سال ۲۰۱۸ اشاره کرده ایم.

شرح مشخصات بهترین دستگاه های کپی سال ۲۰۱۸

  • معرفی Canon image CLASS D530 Printer, Copier, and Scanner :

دستگاه کپی Canon image CLASS D530، به واقع یکی از بهترین دستگاه های کپی در بازار امروز می باشد. بنابراین، اگر شما به دنبال یک دستگاه کپی و چاپگر مناسب هستید، این دستگاه می تواند گزینه ای بسیار مناسب و ایده آل برای شما باشد.این پرینتر لیزری تک رنگ به زیبایی طراحی شده و قابلیت های بیشتری از جمله اسکن و کپی را نیز دارا می باشد. جالب است بدانید، این دستگاه از مقرون به صرفه ترین محصولات در محدوده قیمتی ماشین های چاپ می باشد.

  • سایر مشخصات Canon image CLASS D530 :

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این محصول کار فکس را انجام نمی دهد اما دارای ویژگی هایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد که از نمونه های آن می توان به قابلیت چاپ دورو، ظرفیت کاست ۲۵۰ برگه ای، سینی چند منظوره تک برگی، چاپ کارت شناسایی و کارت رانندگی به صورت دورو و سایر ویژگی های بیشر اشاره کرد. به هر حال تمام این قابلیت ها به اضافه سرعت چاپ ۲۰ صفحه در هر دقیقه، سازگاری با چندین سیستم عامل و تنظیمات آسان آن، این محصول را در رده یکی از بهترین دستگاه های کپی قرار داده است.

  • معرفی Canon image CLASS MF4770N Copier and Printer :

دستگاه Canon image CLASS MF4770N، یکی از محبوب ترین دستگاه های کپی کانن محسوب می شود. این دستگاه با کار چاپ سریع و همچنین توانایی کپی ۲۴ صفحه در دقیقه هماهنگ شده است. همچنین، این محصول دارای یک کاست با ظرفیت ۲۵۰ برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی نیزمی باشد. این دستگاه از ویژگی حالت سکوت (Quiet Mode) بهره برده که به میزان قابل توجهی صداهای اضافی دستگاه را حذف کرده است. همچنین این محصول دارای نمایشگر ال سی دی ۵ لایه و کاربرپسند بوده که به واسطه آن هدایت کارهای چاپی را بسیار آسان و روان کرده است.

ظرفیت چاپ Canon image CLASS MF4770N Copier، به میزان ۱۰٫۰۰۰ برگه در هر ماه و زرولوشن کارهای چاپی معادل ۶۰۰ x 600 نقطه در هر اینچ می باشد. شرکت محبوب کانن، علاوه بر همه این ویژگی های فوق العاده، قابلیت هایی همچون، حالت Energy Saver Mode را برای صرفه جویی در انرژی، چاپ کارت شناسایی (ID Card Copy) و گزینه امنیت شبکه را نیز در این محصول گنجانده است. به هر حال این محصول نیز در رده یکی از بهترین دستگاه های کپی و ارزان قیمت برای دفتر کار یا کارهای شخصی و خانگی، به حساب می آید.

  • معرفی HP Color LaserJet 2840 All-in-One :

این محصول، یکی از دستگاه های همه کاره شرکت اچ پی محسوب شده و از قابلیت هایی همچون، پرینتر، اسکنر و فکس نیز بهره برده است. کارایی بالای این دستگاه به شکل ویژه ای آن را در صف یکی از بهترین دستگاه های کپی در بازار موجود قرارداده است. شایان ذکر است، این دستگاه برای استفاده در یک دفتر بزرگ با کارها و وظایف چاپی سنگین، نمونه ای بسیارایده آل و کارآمد است. و از قابلیت های این محصول می توان به چاپ لیزری با رزولوشن ۶۰۰ X 600 ( نقطه در اینچ) و حالت کپی سریع اشاره کرد.

به عنوان دیگر ویژگی های این محصول می توان از وضوح بالا، چاپ با سرعت ۲۰ صفحه در هر دقیقه، پورت USB 2.0، سینی وردی کاغذ با ظرفیت ۲۵۰ برگی، اسلات کارت حافظه عکس و … نام برد. لازم به ذکر است، با استفاده از این دستگاه، می توانید هر کار اداری را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای انجام دهید. به هر حال شرکت اچ پی با ارائه چنین قابلیت هایی در یک محصول کار را تمام کرده و گزینه بسیار مناسبی برای کاربران ارائه داده است. بنابراین جا دارد این دستگاه را نیز به عنوان یکی از بهترین دستگاه های کپی به شما پیشنهاد کنیم.

  • معرفی Brother DCP8155DN Monochrome Printer :

این محصول، یک دستگاه کپی چند منظوره با عملکرد چاپ و اسکن بوده که می تواند ۴۰ صفحه در دقیقه را چاپ یا کپی کند. همچنین این دستگاه از یک فیدر اتوماتیک با ظرفیت کاغذ ۳۰۰ برگه و قابلیت چاپ دورو نیز بهره مند شده و دارای ویژگی های شگفت انگیز بی سیم مانند Google Cloud Print، AirPrint،Brother iPrint & Scan و Cortado Workplace نیز می باشد. خاطر نشان می کنیم، این دستگاه یکی از تحسین آمیزترین و محبوب ترین محصولات در بین کاربران محسوب شده، بنابراین در لیست یکی از بهترین دستگاه های کپی در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.

  • معرفی Xerox WorkCentre 3655/X Copy Machine :

این دستگاه، محصولی قابل توجه و چشمگیردر میان دستگاه های کپی شرکت زیراکس محسوب شده و از قابلیت های همچون، چاپ، اسکن، کپی، ارسال فکس و ایمیل نیز بهره برده است. این دستگاه کپی فوق العاده سریع بوده و ظرفیت چاپ آن ۴۲ صفحه در هر دقیقه می باشد. شایان ذکر است، این دستگاه می تواند در یک دوره کاری ماهانه ۱۵۰٫۰۰۰ صفحه را چاپ کند.

از آنجایی که این دستگاه با یک فیدر خودکار کاغذ هماهنگ شده است، شما می توانید به راحتی از آن برای کارهای چاپی و اسکن در حجم بالا استفاده کنید. البته این حجم بالا به هیچ عنوان از کیفیت و رزولوشن عالی آن نمی کاهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حافظه دو گیگابایتی و هارد دیسک ۲۵۰ گیگابایتی آن اشاره کرد.

این محصول به طور کلی، یک دستگاه کپی کامل و ایده آل بوده که برای کار در هر دفتری مناسب شده و به سادگی در لیست یکی از بهترین دستگاه های کپی جا گرفته است.

واحدهای تعمیرات کپی

تعمیرات کپی و خدمات مرتبط با این حوزه ممکن است مورد نیاز بسیاری از کاربران باشد؛ بسیاری از دارندگان دستگاه های کپی ممکن است در حین استفاده از دستگاه های کپی با مشکل برخورده لیکن شیوه رفع این مشکلات را ندانند؛ از همین رو مرکز تعمیرات کپی درصدد برآمده تا با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی و زبده ترین کارشناسان تعمیر، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود و بهسازی دستگاه های کپی را به کاربران ارائه نماید..

کاربران گرامی می توانند  با حضور در این مرکز و یا از طریق سیستم سرویس در محل دستگاه کپی از تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات کپی بهره مند گردند و شاهد بازگشت کیفیت دستگاه های کارکرده خویش باشند. مرکز تخصصی تعمیرات کپی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر انواع دستگاه کپی به متقاضیان است. واحدهای تعمیرات کپی در بخش ذیل معرفی می شوند.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی مرکز رسمی فروش و تعمیرات دستگاه کپی در ایران می باشد. این مجموعه با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های کپی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد.

نمایندگی کپی به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

لینک های مفید

نمایندگی رسمی ایسوس / نمایندگی رسمی ایسر / نمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی دل / نمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی اچ پی / نمایندگی رسمی هوآوی / نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / نمایندگی رسمی لنوو / نمایندگی رسمی ال جی / نمایندگی رسمی ریکو / نمایندگی رسمی سامسونگ / نمایندگی رسمی شارپ / نمایندگی رسمی سونی / نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی کپی / نمایندگی رسمی کیوسرا / نمایندگی لوازم خانگی / نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ  / نمایندگی لوازم خانگی ال جی /  نمایندگی senao

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر