تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیرات لپ تاپ سونی یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ است. دارندگان لپ تاپ های سونی می توانند با بروز هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در این دستگاه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات احتمالی پیش آمده در لپ تاپ های سونی هستند. وجود آرشیوی جامع از قطعات اورجینال شرکتی نیز سبب گشته تا نه تنها عیوب موجود در دستگاه، مرتفع گردد بلکه به دلیل جایگزینی قطعات با اجزا اورجینال،کیفیت اولیه به دستگاه بازگردد.

تعمیرات لپ تاپ سونی

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ سونی

  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ سونی
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و… در مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ سونی
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ سونی
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ سونی (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر لپ تاپ سونی در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ سونی (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم در مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی
  • بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ با دستگاه PC3000
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • رفع مشکلات مدار POWERING در مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ سونی
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ سونی و نیز گشایش قفل لپ تاپ سونی
  • تعمیرات هارد لپ تاپ سونی: گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ سونی
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ سونی
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ سونی
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک در مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی‌
  • تعمیر تخصصی انواع شارژر لپ تاپ سونی (آداپتور لپ تاپ سونی)
  • تعمیرات کیبورد لپ تاپ سونی: تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ ‌تاپ (نوت بوک)

دیگر خدمات تعمیر لپ تاپ سونی

تعمیرات هارد لپ تاپ سونی

تعمیرات هارد لپ تاپ سونی یا هاردی که بصورت اینترنال به لپ تاپ وصل شده است کمی پیچیده است، چون مشخص نیست هارد شما خراب است یا لپ تاپ شما به مشکل خورده است. پس از خرابی لپ تاپ باید مشخص شود که لپ تاپ شما به مشکل برخورده یا هارد. اگر لپ تاپ دچار ضربه یا نوسان شده باشد اصولا هارد دچار خرابی شده است. برای تعمیرات هارد لپ تاپ سونی هارد را باید حتما از لپ تاپ جدا کرده و مستقیم به PC3000 یا MRTPRO وصل کرده ، پس از اتصال مستقیم به سیم امکان تشخیص نوع خرابی وجود دارد. تعمیرات لپ تاپ سونی را می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دریافت نمایید.

این مطلب جذاب و کاربردی را از دست ندهید : آموزش تبدیل کردن لپ تاپ به وای فای

تعمیر باتری لپ تاپ سونی

تعمیر باتری لپ تاپ سونی یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز است. هر چه از عمر لپ تاپ بگذرد، عمر مفید باتری نیز به همان میزان کاهش می‌یابد. در زمان شروع به کار لپ‌تاپ، ممکن است باتری جوابگوی دو تا سه ساعت کار مفید باشد، اما با گذشت زمان ممکن است عمر مفید آن تنها به اندازه‌ای باشد که بتوانید سیستم را بوت کرده و وارد محیط ویندوز شوید. در صورتی که چیزی از عمر باتری شما نگذشته اما به درستی کار نمی‌کند، مراجعه به تعمیرگاه مجاز جهت عیب‌یابی و تعمیر توصیه می‌گردد. متخصصین مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی مشکلات مربوط به باتری را در اسرع وقت رفع خواهند کرد.

تعمیر منبع تغذیه لپ تاپ سونی

در گذشته بروز مشکل در منبع تغذیه لپ تاپ به این معنی بود که ناچار به دور انداختن آن هستید. لیکن در حال حاضر امکان تعویض منبع تغذیه لپ تاپ سونی وجود دارد. علی‌رغم دشواری‌های موجود جهت انجام این کار، می‌توان عملیات مورد نیاز را با در نظرگرفتن برخی نکات انجام داد. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی با در نظر گرفتن این نکات، مشکلات منبع تغذیه را رفع خواهند کرد. یکی از نکته‌های اصلی که می‌بایست به دقت موردتوجه قرار بگیرد آن است که منبع تغذیه جدید باید با منبع قبلی از جهت ولتاژ، خروجی و رابط مدار، سازگار باشد.

گردگیری و تمیز کردن فن لپ تاپ سونی

می‌توان گفت لپ تاپ‌ ها در برابر گردوخاک، همانند آهن‌ربا عمل می‌کنند بنابراین با مشاهدۀ برخی نشانه‌ها در لپ تاپ خود باید نسبت به گردگیری فن آن اقدام نمایید. برای نمونه در صورتی که سیستم شما ناخواسته مجدداً راه‌اندازی می‌گردد یا به صورت مداوم صفحه‌ای آبی‌رنگ دال بر مواجه شدن سیستم با مشکل برای شما به نمایش در می‌آید را که نشانه با مشکل مواجه شدن سیستم عامل است، مشاهده می کنید، می‌توانید اطمینان یابید که فن‌های دستگاه نیاز به گردگیری دارند.

بد نیست بدانید که لپ تاپ‌ها در برابر گرما بسیار آسیب‌پذیر و حساسند و در صورتی که فن‌های دریچه تهویه یا فن به علت گردو غبار بسته شوند، دمای لپ تاپ افزایش یافته و گرمای ایجاد شده در دراز مدت آسیب‌هایی جدی به لپ تاپ وارد خواهد ساخت. جهت پیشگیری از دستکاری های ناشیانه و آسیب رساندن به سایر بخش های لپ تاپ بهتر است تمیز کردن فن لپ تاپ سونی را به تعمیرکاران مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی بسپارید.

انواع لپ تاپ سونی و دیگر لپ تاپ ها

انواع لپ تاپ سونی و دیگر لپ تاپ های موجود در بازار توسط کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مورد بررسی قرار گرفته و از طریق فضای ذیل معرفی می گردند. شما کاربران گرامی می توانید در صورت علاقه به این حوزه مطالب ارائه شده در بخش زیر را پیگیری نموده، با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری جدیدترین لپ تاپ های سونی آشنا شده و آنها را با دوستان و همکاران خویش به اشتراک بگذارید.

در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی در زمینه خرید و یا تعمیر لپ تاپ نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی و یا سایر پارت های موجود در این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان ما در بخش پشتیبانی مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش ها و ابهامات شما خواهند بود.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ با تجهیز فضای خود به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی در صدد است تا نیاز کاربران به تعمیرات استاندارد در حوزه تعمیر و ترمیم لپ تاپ برآورده سازد. مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی ، مرکز تعمیرات لپ تاپ دل و …. بخشی از پارتهای موجود در این مرکز می باشند. دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ –صرف نظر از نوع، مدل و برند دستگاه- می توانند با حضور در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ سونی به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. . مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

تعمیرات لپ تاپ سونی و دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ سونی به دلیل تخصص و مهارت بالای کارشناسان حاضر در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ به همراه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد. ضمانت خدمات ارائه شده در این مرکز بسته به مدل دستگاه، اشکال پیش آمده در آن و نوع تعمیرات پیاده شده بر روی دستگاه، دارای بازه زمانی متفاوت است.

گارانتی تعمیرات لپ تاپ سونی در این مرکز و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در آن سبب شده تا این مجموعه بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که دستگاه آنان دچار اشکال و نیازمند تعمیر گشته است. دیگر واحدهای تعمیرات تخصصی لپ تاپ در بخش زیر معرفی خواهند شد.

5/5 (7 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر