تعمیرات کپی شارپ

تعمیرات کپی شارپ با توجه به پرفروش بودن این محصول در قیاس با دیگر دستگاه‌های هم‌تراز، یکی از خدمات ضروری و مورد نیاز کاربران آن است؛ از این‌رو مرکز تعمیرات کپی شارپ با همکاری گروهی از زبده‌ترین کارشناسان این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر در صدد برآمده است تا کلیه خدمات مرتبط را اعم از تعمیر، بازیابی، اصلاح، تعویض مواد مصرفی و … به کاربران دستگاه‌های کپی شارپ ارائه نماید.

 بنابراین، در صورتی که شما نیز صاحب یکی از دستگاه‌های کپی شارپ هستید، اما این دستگاه به هردلیل دچار افت در عملکرد و اختلال در کارآیی گشته است می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت نسبت به تعمیرات کپی شارپ اقدام نمایید. تعمیرات کپی شارپ در این مرکز به دو شیوه «تعمیر در مرکز» و «تعمیر در محل» انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید بسته به شرایط خویش، یکی از دو شیوه مذکور را برگزینید.

کارشناسان اعزامی جهت «تعمیرات کپی شارپ در محل» از میان باتجربه‌ترین و متخصص‌ترین مهندسان حوزه تعمیر گزینش و اعزام می‌گردند تا حتی‌الامکان، در یک جلسه، نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش حاصل گردد و از تأخیر در بازیابی و تعمیر کپی شارپ پیشگیری شود.

تعمیرات کپی شارپ

اهمیت تعمیر دستگاه کپی شارپ

از آنجا که امروزه دستگاه فتوکپی یکی از اساسی ترین تجهیزات در ادارات، سازمان ها، مدارس و دانشگاه ها است، خرابی و اختلال در آن مشکلات بسیاری را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل است که تعمیر دستگاه کپی شارپ بسیار مهم و با اهمیت است. دستگاه های کپی شارپ تنوع بسیار زیادی دارند و هر کدام دارای عملکرد ها و ویژگی های خاص خود هستند. دستگاه کپی وسیله ای است که برای کپی کردن متون یا تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله سودمند در ادارات، شرکت ها و حتی در منازل نیز کاربرد دارد، لذا تعمیر دستگاه کپی برای همه کاربران و با هر درجه ای از کاربرد بسیار مهم است.

نمایندگی کپی شارپ معتقد است تمامی لوازم اداری که سازمان ها و ادارات با آنها به صورت روزمره سروکار دارند، در کارکرد درست آن سازمان نقشی بسیار حیاتی دارند و در صورت خرابی، قسمتی از کار آن سازمان مختل خواهد شد. بنابراین نگهداری درست دستگاه ها یا تعمیر سریع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی شارپ

سرعت دستگاه فتوکپی، کیفیت، حافظه پرینتر، ظرفیت سینی کاغذ، قابلیت چاپ دورو و سایز کپی از ویژگی های کلیدی در انتخاب و خرید یک دستگاه کپی خوب است. حال باید در نظر بگیرید که این دستگاه را برای کجا و با چه حجمی از تقاضا لازم دارید. اگر در هنگام خرید به این نکات توجه ویژه داشته باشید و با علم و آگاهی به سراغ یک مدل مناسب از دستگاه های کپی شارپ بروید، بدون شک تعداد دفعاتی که به تعمیر دستگاه کپی شارپ نیاز خواهید داشت را محدود و معدود خواهید کرد.

چگونگی تعمیر دستگاه کپی شارپ

مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ با استفاده از تجهیزات به روز و مدرن این قابلیت را دارد که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این مرکز به خوبی می داند که این دستگاه در در هر مکان و سازمانی به اندازه بزرگی و کوچکی خود پر کاربرد و پر مصرف است و کاربر تنها به دنبال راهی است که هر چه سریع تر اختلال و مشکل به وجود آمده در این دستگاه را برطرف سازد تا بتواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد.

مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ با استفاده از تکنولوژی های جدید و سازگار با دستگاه کپی شارپ قادر است همه اختلالات این دستگاه را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برطرف سازد. متخصصان و کارشناسان ما در این مرکز از میان بهترین ها انتخاب شده اند و تجربه کافی و مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ دارد. در نتیجه به شما اطمینان می دهیم که خدمات این مرکز را با هیچ مرکزی دیگری نمی توان مقایسه کرد.

مشکلات عمده دستگاه کپی شارپ

  • مشکلات تونر و کارتریج
  • چروک شدن کاغذ و …
  • چاپ کپی های روشن و تیره
  • دستگاه کپی شارپ کاغذ نمی گیرد یا کج چاپ می کند.
  • گیر کردن کاغذ ها در دستگاه فتوکپی شارپ
  • ظهور خطوط یا نقاط در نسخه های چاپی

همه این موارد و بسیاری از موارد دیگر با مراجعه به مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ قابل بررسی هستند و برطرف خواهند شد. این مرکز اطمینان می دهد که همه فعالیت ها در زمینه تعمیرات و ترمیم و تعویض با نهایت دقت و وسواس و با استفاده از قطعات اصل انجام شود.

تعمیر درام دستگاه کپی شارپ

برخی مواقع باید برای تعمیر دستگاه کپی شارپ و سایر برندها، درام را تعمیر یا تعویض کرد. درام، تونر را به سطح برگه منتقل کرده و عمل ذوب آنها روی کاغذ با فشار و حرارت را ممکن می سازد. خرابی درام مانع از تامین حرارت مورد نیاز برای ذوب تونر می شود و این فرایند معیوب، روند و کیفیت چاپ را نیز مختل می کند. 

مثلا ممکن است تصویر بسیار کمرنگ باشد یا خطوط سفید و سیاه غیر عادی در نسخه چاپ شده وجود داشته باشد. نکته مهم در این رابطه این است که در بیشتر موارد، امکان تعمیر درام دستگاه کپی شارپ و دیگر برندها وجود ندارد. درام باید با نمونه جدید تعویض شود تا عملکرد کپی به حالت عادی بازگردد.

تعمیر مین برد فتوکپی شارپ

یکی دیگر از اقداماتی که تکنسین های تعمیر دستگاه کپی شارپ برای برطرف کردن مشکلات این دستگاه انجام می دهند، تعمیر مین برد یا برد اصلی است. این قطعه به عنوان یکی از مهم ترین بخش های کپی، وظیفه پردازش تمامی عملیات انجام شده را بر عهده دارد. در شرایطی که چند کاربر نیاز به استفاده از یک فتوکپی داشته باشند، برد اصلی درخواست هریک از کاربران را به صورت مجزا پردازش می کند تا شکل خروج اطلاعات از دستگاه مشخص شود. روند تعمیر مین برد فتوکپی شارپ معمولا به این صورت است که اول اجزای این قطعه بررسی و تعویض می شوند. گاهی هم برد سوخته و تیم تعمیرات شارپ، راهی جز تعویض آن ندارند.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ  

کاهش شدید کیفیت چاپ، به ویژه بعد از شارژ کردن کارتریج، معمولا نشان دهنده خرابی قطعه ای به نام فیوزینگ است. اگر دیدید کیفیت چاپ دستگاه کپی شما بدون هیچ دلیل مشخصی کاهش پیدا کرده و یا خطوطی غیر عادی روی برگه وجود دارد، باید به فکر تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ خود باشید. البته بیشتر تکنسین های تعمیر دستگاه کپی شارپ، فیوزینگ را غیر قابل تعمیر دانسته و آن را با هیتر جدید جایگزین می کنند.

شارژ کارتریج فتوکپی شارپ

شارژ کارتریج فتوکپی شارپ تنها در مدل هایی توصیه می شود که کارتریج آنها یکبار مصرف نیست. بیشتر دستگاه های کپی دارای کارتریج یکبار مصرف هستند و شارژ کردن آنها مشکلاتی همچون تونرریزی را ایجاد می کند. به همین دلیل تکنسین های تعمیرات کپی شارپ به کاربران توصیه می کنند که ضمن تعویض کارتریج فتوکپی شارپ، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. 

در صورتی که تصمیم به شارژ کردن کارتریج دستگاه کپی خود گرفتید، مطمئن شوید که مواد مصرفی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و عملکرد خوبی در دستگاه دارند.

نمایندگی فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپ، به صورت ویژه در حیطه فروش و تعمیرات انواع مدل های چاپگر این برند فعالیت می کند. پرسنل این مجموعه در تلاشند تا با ارائه با کیفیت ترین سرویس ها، رضایت شما عزیزان را جلب نموده و شرایطی را فراهم کنند که برای دریافت خدمات مورد نظرتان، متحمل کمترین زحمت و هزینه شوید. 

به دلیل حضور کادر فنی مجرب و ماهر و نیز استفاده از  پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلات روز دنیا، خدمات این مجموعه در سطح بالایی از تخصص و مهارت قرار داشته و موجب جلب رضایت حداکثری مشتریان شده است. لازم است بدانید که نمایندگی مورد بحث، در دو حوزه فروش و تعمیرات فتوکپی شارپ فعالیت دارد و کاربران می توانند در هر دو زمینه، از کادر فنی این مجموعه کمک بگیرند.

 خدمات غیر حضوری نیز سرویس دیگری از این بخش نمایندگی شارپ است که کاربران را از مراجعه حضوری به نمایندگی فتوکپی شارپ معاف می سازد.

چرا دستگاه کپی، کپی نمی گیرد؟

یکی از پرسش های رایج کاربران دستگاه کپی شارپ، این است که چرا دستگاه کپی، کپی نمی گیرد؟ کارشناسان تعمیر دستگاه کپی شارپ ، معتقدند که این مشکل دلایل متعددی دارد. مواردی همچون: خالی بودن کارتریج، گیر کردن برگه، قطع و وصلی های مکرر برق، خرابی کاغذکش، قطع بودن کابل ها یا اتصالی داشتن آنها، سوختن یا از کار افتادن مین برد و مورادی از این دست، مهم ترین دلایل کپی نگرفتن دستگاه فتوکپی به شمار می روند. 

بدیهی است که اگر این دستگاه فرایند کپی را انجام ندهد، عملا فایده ای برای کاربر نخواهد داشت؛ لذا باید در اسرع وقت اقدام به رفع مشکل نمایید. تکنسین های واحد تعمیر فتوکپی شارپ در مرکز سخت افزار ایران، با تعمیر قطعات آسیب دیده یا تعویض آنها و تعویض کابل ها و اتصالات معیوب، این مشکل را به شکل حرفه ای برطرف می سازند. شارژ کارتریج هم جزء روش های کابردی برای این منظور به شمار می رود.

چرا کپی سیاه می شود؟

به نظر شما چرا کپی سیاه می شود؟ خب این مساله دلایل متعددی دارد. اصلی ترین علت بروز سیاه شدن کپی که در تعمیرات دستگاه کپی شارپ نیز مورد توجه قرار می گیرد، از کار افتادن درام یا عملکرد معیوب و ناقص این قطعه است. پاک کن درام هم یکی از قطعاتی است که خرابی آن، در سیاه شدن کپی تاثیرگذار است. گاهی هم علت بروز مشکل مورد بحث، پر بودن بیش از حد کارتریج است که باید در اسرع وقت برطرف گردد. 

استفاده از کاغذ بی کیفیت نیز دیگر دلیلی است که فرایند کاری دستگاه را مختل کرده و موجب سیاه شدن برگه کپی می گردد. برای رفع این مشکل، پیشنهاد همکاران ما در تیم تعمیرات کپی شارپ این است که اول تونرهای اضافی کارتریج را بیرون ریخته و این قطعه را شارژ کنید. تعمیر، تعویض و یا تمیز کردن درام نیز می تواند در رفع مشکل مورد بحث موثر واقع شود.

چرا فتوکپی خط می اندازد؟

خط انداختن دستگاه کپی نیز مشکل دیگری است که بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند و به دنبال برطرف کردن آن هستند. به طور کلی، موارد و دلایل متعددی را می توان در خط انداختن دستگاه کپی موثر دانست. اما باید گفت که اصلی ترین دلیل بروز این ایراد، معیوب شدن قطعات داخلی دستگاه است. 

بر اساس تجربه کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی sharp، وقتی بخش هایی مثل درام، غلطک، کارتریج و … دچار ایرادهای عملکردی می شوند، برگه ها همراه با خطوط اضافی از دستگاه کپی بیرون خواهند آمد. گاهی هم مشکل به این حادی نیست و خود برگه یا سند اصلی دارای خطوط اضافه می باشد. 

آلودگی شیشه دستگاه نیز از جمله عواملی است که خطوط اضافی روی برگه کپی شده ایجاد می کند. برای تعمیر هریک از بخش های ذکر شده و رفع مشکل مورد بحث، می توانید روی تخصص مثال زدنی تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کپی شارپ حساب کنید.

چرا دستگاه کپی کار نمی کند؟

خرابی بردها، خالی بودن کارتریج، خرابی درام، از کار افتادن فیوزینگ، ورود ولتاژ بیش از حد به دستگاه، مشکلات لیزر و معایب موجود در اتصالات، منجر به کار نکردن دستگاه کپی خواهند شد. هریک از موارد ذکر شده، به نحوی بر عملکرد دستگاه تاثیر گذاشته و در صورت برطرف نشدن، در نهایت باعث از کار افتادن فتوکپی شما خواهد شد. 

کادر فنی فعال در نمایندگی مجاز شارپ مرکز سخت افزار ایران، با تعمیر و تعویض هریک از قطعات ذکر شده، مشکل کار نکردن کپی را برطرف کرده و شرایطی را فراهم می کنند که شما عزیزان، دیگر شاهد بروز این مساله نباشید. گفتنی است تعمیر دستگاه کپی شارپ در هریک از حالت های ذکر شده، به شکل حرفه ای و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات نوین انجام می گردد.

مرکز تعمیرات کپی شارپ

ممکن است بسیاری از کاربران فتوکپی شارپ به تبع این پندار که گردگیری و ترمیم قطعات دستگاه کپی شارپ نباید کار چندان پیچیده‌ای باشد، بی‌هیچ دانشی، اقدام به بازیابی و تعمیرات دستگاه کپی شارپ نمایند؛ اگر شما نیز چنین تصوراتی دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید زیرا کارشناسان و مهندسان عرصۀ تعمیر اکیداً توصیه می‌کنند که در صورت عدم تبحر در تعمیرات کپی شارپ از هرگونه اقدام در این رابطه ،اگرچه بسیار کوچک، خودداری نمایید. 

دلیل این امر نیز واضح است؛ چنین اقداماتی که بی‌هیچ دانش اولیه از سوی کاربر بر روی دستگاه اِعمال می‌گردد،- نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه ممکن است سبب آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن خرابی آن گردد.

توجه و پافشاری بر تعمیرات کپی شارپ ‌‌در «مراکزِ مجاز و استاندارد» را می‌توان اقدامِ هوشمندانه‌ای از جانبِ کاربرانِ گرامی در راستای بازیابی کیفیت دستگاه‌هایشان به شمار آورد؛ به‌عبارتی دیگر تحویل دستگاه معیوب به یک مرکز مجاز، این فرصت را برای کاربر فراهم می‌سازد تا پس از تعمیر دستگاه، لذت کار با یک دستگاه سالم و بی‌نقص را مجدداً تجربه نمایند.

خدمات تخصصی تعمیرات کپی شارپ

  • تشخیص عیوب و اختلالات قطعات الکترونیکی دستگاه کپی و اصلاح آن‌ها در حین تعمیرات کپی شارپ
  • تعمیر دستگاه کپی مبتنی بر اصول کارخانه‌ای دستگاه کپی شارپ
  • به‌کارگیری برنامه‌های فوق تخصصی دستگاه کپی شارپ
  • انجام هرگونه سرویس و تعمیر دستگاه‌ کپی قدیمی
  • شارژ و تعویض کارتریج دستگاه دیجیتال کپی شارپ
  • پر کردن تونر در حین تعمیر کپی شارپ
  • تعمیر دستگاه کپی و بازیابی تنظیمات کارخانه
  • عیب‌یابی و تعمیر LSU Unit در مرکز تعمیر دستگاه کپی
  • تعویض ADF دستگاه کپی شارپ
  • تعویض SPF دستگاه کپی
  • تعویض Developer Unit دستگاه کپی
  • تعویض Finisher دستگاه کپی
  • تعویض Sorter دستگاه کپی شارپ
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات دستگاه کپی شارپ
  • عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر در حین تعمیرات کپی شارپ
  • تعویض پیکاپ دستگاه کپی شارپ و هرگونه خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه کپی شارپ
  • ارائه هر گونه مشاوره در زمینه شیوه‌ کار و نگهداری دستگاه کپی شارپ
  • عیب‌یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی شارپ
  • خطایابی بخش اسکن دستگاه کپی شارپ و اصلاح آن‌ها
  • اصلاح مشکلات مربوط به مسیر حرکت کاغذ در حین تعمیرات کپی شارپ
  • شارژ پودرهای سبک و سنگین دستگاه شارپ 
  • عیب‌یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه شارپ 
  • اصلاح و تعمیر اختلالات مربوط به مسیر خروج کاغذ
  • عیب‌یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی شارپ 
  • تعویض Discharge در حین تعمیر کپی شارپ 
  • تعمیر AC Power
  • تعمیر قسمت High Voltage دستگاه کپی شارپ 
  • تعمیر کپی شارپ و مشکلات مربوط به Main Board
  • تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه کپی شارپ مربوط به بخش Blank Lamp
  • رفع خطاهای مربوط به بخش درام در حین تعمیرات کپی شارپ 
  • تعمیر برد فرمتر دستگاه کپی شارپ 
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کدهای مربوط به هر مدل از دستگاه کپی شارپ
  • تعمیر کپی شارپ در بخش فیوزینگ و تعویض آن در صورت نیاز
  • اصلاح مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی شارپ

تعمیرات کپی شارپ در محل

تعمیرات کپی شارپ در محل علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، سبب کاهش هزینه‌هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل شوند. بعلاوه با حضور کارشناس تعمیر در محل، شما می‌توانید با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیرِ دستگاه، از کیفیت ارائه شده اطمینان داشته باشید. 

با استفاده از این سرویس، شما نیازی به خروج از محل، جهت خرید قطعات جانبی و تعویضی نخواهید داشت زیرا کارشناسان اعزامی، آرشیوی جامع از قطعات جانبی دستگاه کپی شارپ را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه اقدام نمایند؛ این امر به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیرات کپی شارپ صورت گرفته است.

اخبار  ، مقالات و سوالات متداول کپی شارپ

تازه ترین اخبار کپی شارپ در این بخش به اطلاع شما کاربران گرامی خواهد رسید. خبرها پس از بررسی و تحلیل متخصصین در این بخش بارگذاری شده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد. آن چه در ارائه ی اخبار اهمیت به سزایی دارد توجه به صحت اخبار می باشد. 

ازین رو سعی براین است که استخراج اخبار از سایت اصلی کمپانی شارپ انجام گردد. با مطالعه ی این بخش در جریان آخرین اخبار در حوزه ی دستگاه های کپی شارپ و همچین سایر اخبار در دنیای ماشین های اداری و سایر برندها قرار می گیرید.

مقالات کپی شارپ برگرفته از مقالاتی است که در ارتباط با ماشین های اداری این کمپانی مفید می باشند. مقالات در دو دسته ی تخصصی و عمومی به کاربران ارائه می گردد . لذا می توانید با مطالعه ی هر یک از این مقالات اطلاعات مفیدی در ارتباط با دستگاه خود کسب نمایید. مقالاتی که در گروه عمومی قرار می گیرند. 

شیوه های نگهداری از دستگاه کپی شارپ ، آشنایی با قطعات کپی و چگونگی عملکرد قطعات مختلف کپی sharp و… در گروه مقالات تخصصی به آموزش متد نوین در تعمیرات دستگاه کپی شارپ و دیگر برندهای ماشین های اداری می پردازیم. جهت مطالعه ی هر یک از مقالات روی لینک مورد نظر خود کلیک نمایید.

متخصصین تعمیرات کپی شارپ همواره در پی کسب رضایت شما کاربران گرامی هستند. پاسخ به پرسش ها متداول دغدغه ی بسیاری از کاربران دستگاه های کپی شارپ و دیگر ماشین های اداری می باشد. ازین رو درصدد برآمدیم تا با راه اندازی بخش پاسخ گویی به پرسش ها ، سوالات متداول کاربران را پاسخ دهیم. 

ابتدا سوال ها دسته بندی شده و متخصصین به ترتیب اولویت به آن ها پاسخ خواهند داد. در دسته بندی پرسش ها توجه به کاربردی بودن پرسش ها اهمیت ویژه ای دارد. پرسش ها نیز به دو دسته ی عمومی و تخصصی تقسیم می شود . کارشناسان تعمیرات کپی شارپ شارپ با دقت و ممارست به پرسش ها ی شما کاربران گرامی پاسخ خواهند گفت.

انواع دستگاه کپی شارپ و دیگر ماشین های اداری

بخش معرفی محصولات از دیگر بخش هایی است که جهت بالابردن سطح دانش کاربران در ارتباط با ماشین های اداری شارپ و دیگر برندهای ماشین های اداری در سایت نمایندگی تعمیرات کپی راه اندازی شده است. در این بخش به معرفی انواع مدل های دستگاه کپی شارپ و همچین دیگر مدل های ماشین های اداری می پردازیم. در معرفی محصولات مشخصات فنی ، سخت افزاری و نرم افزاری هر محصول معرفی می شود.

همچنین می توانید اطلاعات لازم را در خصوص مزایا و معایب محصول مورد کسب نمایید. پیش از خرید هر محصول آشنایی با ویژگی ها و مزایا و معایب آن راه نمای شما جهت خریدی آگاهانه خواهد بود.

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی با هدف تعمیر محصولات این برند به دست افراد متخصص راه‌اندازی گشته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی کپی به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم،  قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب موجود در محصولات شارپ می‌باشند.

مدیریت نمایندگی کپی به شما این اطمینان را می‌بخشد که در صورت نیاز به تعویض قطعات هریک از انواع دستگاه های کپی شارپ این قطعات با محصولات اورجینال و شرکتی جایگزین گردند. مرکز تعمیرات کپی آرشیوی جامع از کلیۀ قطعات جانبی مورد نیاز را در این مرکز گردآورده تا ضمن سرعت‌بخشی به روند تعمیرات کپی مشتریان خود را از سردرگمی برای تهیۀ قطعات جانبی برهاند.

3.7/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر