مشکلات رایج در دستگاه کپی

مشکلات رایج در دستگاه کپی، شامل کلیه اختلالاتی است که کاربران این دستگاه به تعمیرکاران گزارش می دهند. این مشکلات به گونه ای هستند که با مختل کردن عملکرد دستگاه، کاربران را دچار نگرانی هایی می کنند. گفتنی است بررسی و برطرف کردن هریک از این اختلالات، نیاز به تخصص و مهارت قابل توجهی در زمینه تعمیر دستگاه کپی داشته و به هیچ عنوان نباید توسط کاربران عادی و یا حتی تعمیرکاران مبتدی انجام شود.

با توجه به کاربرد وسیع دستگاه کپی در ادارات و منازل، لازم دیدیم اطلاعاتی را در مورد مشکلات و معایب عمده این محصول در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. اطلاعات ارائه شده در این مقاله، مربوط به برند خاصی نبوده و انواع دستگاه های کپی توشیبا، شارپ، کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی و … را در بر می گیرد. برای آشنایی با مشکلات رایج در دستگاه کپی، همراه ما باشید.

مهم ترین مشکلات رایج در دستگاه کپی

برخی از مشکلات رایج در دستگاه کپی، از این جهت که قطعات کاربردی دستگاه را درگیر می کنند اهمیت بیشتری دارند. بروز این گروه از مشکلات، نشان از ایجاد نواقص جدی در قطعات دستگاه داشته و به همین جهت، باید در اسرع وقت مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرند. در ادامه، به این مشکلات اشاره کرده و راه حل های برطرف کردن آنها را نیز ارائه خواهیم داد.

  • گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی :

یکی از مشکلات رایج در دستگاه کپی، گیر کردن کاغذ در این دستگاه است. بسیاری از کاربران به صورت مداوم با این مشکل مواجه می شوند که کاغذ در دستگاه گیر کرده و از آن خارج نمی شود. این مساله می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. با تمیز کردن دستگاه، استفاده از کاغذ مناسب با نوع دستگاه و تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی، می توان این مشکل را برطرف نمود. گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی مشکلی است که در اغلب موارد توسط خود کاربران برطرف می شود. اما برای جلوگیری از آسیب دیدن سایر بخش ها، بهتر است از یک تعمیرکار ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

  • ایجاد خطوط اضافی روی کاغذ :

یکی دیگر از مشکلات رایج در دستگاه کپی، ایجاد خطوط اضافی و غیر عادی روی برگه کپی است. به این شکل که وقتی برگه از دستگاه بیرون می آید، خطوط و نقطه هایی روی آن مشاهده می شود که بعضا موجب ناخوانا شدن متن نیز می شود. با بررسی و تعمیر دولوپر، درام، تیغه درام، آینه ها و عدسی، و یا تعویض این قطعات در صورت نیاز، مشکل برطرف شده و دیگر شاهد خطوط اضافی روی برگه کپی نخواهیم بود.

  • افت کیفیت کپی :

افت کیفیت کپی، به عنوان یکی از مشکلات رایج در دستگاه کپی، تقریبا بیشترین مورد گزارش از سوی کاربران را دارد. ممکن است پس از مدتی کار کردن با دستگاه کپی خود، متوجه شوید که برگه های کپی شده کیفیت قبل را ندارند. اولین دلیل بروز این اتفاق، کاهش تونر است که با شارژ کارتریج حل می شود. گاهی علی رغم شارژ کارتریج، باز هم کپی های خارج شده از دستگاه کمرنگ بوده و کیفیت کافی را ندارند. در این صورت، باید درام دستگاه به دقت بررسی شده و تعمیر یا تعویض شود.

  • چروک شدن برگه :

گاهی کاربران مشاهده می کنند که برگه در دستگاه کپی آنها چروک می شود. عواملی همچون هنگ کردن فید، خرابی غلطک، مرطوب بودن کاغذ، فرسودگی سینی کاغذ، و رطوبت فیوز دستگاه، منجر به چرک شدن کاغذ می شوند. طبیعی است که برای رفع مشکل، نیاز به تعمیر و تعویض این قطعات بوده و البته این کار باید تنها توسط متخصصین حوزه تعمیرات دستگاه کپی انجام شود.

تعمیر مشکلات رایج دستگاه در کپی در محل

همانطور که اطلاع دارید، انتقال دستگاه های کپی به دلیل وزن بالا و ابعاد بزرگ، کار دشوار و پر هزینه ای است. علاوه بر این، بارها پیش آمده که این دستگاه در حین جابجایی ضربه خورده و هزینه های مضاعفی را برای کاربران ایجاد نموده است. نمایندگی کپی با هدف رفع چنین مشکلاتی و در جهت رفاه هرچه بیشتر کاربرانش، اقدام به تعمیر مشکلات رایج در دستگاه کپی در محل نموده است.

به این ترتیب، تیمی متشکل از زبده ترین تعمیرکاران دستگاه کپی به محل مورد نظر کاربران اعزام شده و ضمن بررسی همه جانبه محصول، آن را به نحو احسن تعمیر می نمایند. گفتنی است تجهیزات به کار رفته در این سرویس پیشرفته بوده و سطح تخصصی تعمیرات، با کیفیت تعمیرات در مرکز برابری می کند.

تعمیرات کپی

به منظور ارتقاء سطح کیفی تعمیرات کپی، واحدهای نمایندگی کپی به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده اند تا به این ترتیب، نیازهای کاربران را آنطور که شایسته آنهاست برطرف نمایند. تعمیرات کپی در این واحدها به دست جمعی از تعمیرکاران کارکشته و مجرب انجام می شود که مهارت کافی برای رفع کلیه مشکلات دستگاه های کپی را داشته و قادر به ترمیم این محصول به صورت تخصصی می باشند. تعمیر انواع مدل های دستگاه کپی شارپ، توشیبا، کونیکا مینولتا، ریکو، اچ پی و … در این مرکز انجام شده و فعالیت های همکاران ما به یک برند خاص محدود نشده است.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی، با به خدمت گرفتن جمعی از متخصصین فعال در دو حوزه فروش و تعمیرات، خدمات قابل توجهی را در این حوزه ها به کاربران ارائه می دهد. انواع دستگاه های کپی از برندهایی همچون: شارپ، کونیکا مینولتا، ریکو، اچ پی، توشیبا، سامسونگ، زیراکس، فوجیتسو، کانن و … در این نمایندگی به متقاضیان عرضه می گردد. این مرکز همچنین عهده دار وظیفه ترمیم کلیه این دستگاه ها نیز بوده و در بخش خدمات پس از فروش نیز فعالیت های گسترده ای دارد.

در راستای تحقق شعار مشتری مداری، همکاران ما در نمایندگی کپی، اقدام به ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به کاربران نموده اند. در صورت نیاز می توانید با این نمایندگی تماس گرفته و خدمات و سرویس های مورد نظر خود را از نمایندگی رسمی کپی دریافت نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر