نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل یکی از نمایندگی های فعال در حوزه تعمیر لپ تاپ دل است که تمام تلاش خود را می کند تا هیچ کاربری ناراضی و بدون حل مشکل و اختلال موجود در دستگاه از این نمایندگی خارج نشود. در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل همه اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری را در حوزه لپ تاپ دل شناسایی کرده ایم و راه حل های اساسی برای برطرف سازی آنها را مشخص نموده ایم. در این نمایندگی می توانید با استفاده از خدمات بی نظیر در حوزه سرویس و تعمیر لپ تاپ، اطمینان کامل داشته باشید که دستگاه شما سلامت دوباره خود را باز خواهد یافت و عملکرد ابتدایی لپ تاپ دل مجدد احیا خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

خدمات نرم افزاری نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

ارتقاء نرم افزاری در لپ تاپ دل  شامل آپگرید کردن بایوس ( BIOS ) سیستم، ست آپ و سیستم عامل می شود. به مرور زمان با قدیمی شدن لپ تاپ  دل و آپگرید نکردن بایوس ( BIOS ) مشکلات عجیبی برای این دستگاه پیش می آید که باعث نصب نشدن نرم افزارهای جدید و سیستم عامل های جدید و… روی لپ تاپ دل می شود.  در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل با ارتقاء بایوس ( BIOS ) اکثر این مشکلات حل خواهند شد.

سایر خدمات نرم افزاری لپ تاپ دل

نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت برای لپ تاپ سامسونگ

  • نصب انواع نرم افزارهای جانبی ( تخصصی و غیر تخصصی )
  • بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن در واحد نرم افزار نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • نصب استوریج های مختلف ( اکسترنال و اینترنال )
  • نصب، راه اندازی و عیب یابی ویندوز
  • نصب ، راه اندازی ، عیب یابی امنیت
  • نصب و آنالیز سیستم در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل
  • نصب و ارتقاء سیستم عامل لپ تاپ
  • نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ

خدمات سخت افزاری نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

ارتقاء سخت افزاری در لپ تاپ دل  شامل چند قطعات رم ( RAM ) – ، هارد ( HDD ) – ، سی پی یو ( CPU )  و درایو ( ODD ) است. با تعویض یک یا چند قطعه از موارد بالا می توانید لپ تاپ دل لنوو خود را به کیفیت و سرعت مطلوب برسانید.

سایر خدمات سخت افزاری لپ تاپ دل

  • تعمیرات و تعویض انواع کارت مودم – کارت شبکه کابلی و کارت شبکه وایرلس
  • باز کردن قفل ( Bios ) در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل
  • تعمیر و انواع شارژر ( آداپتور انواع لپ تاپ)
  • و بسیار موارد دیگر
  • تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ، تعمیرات تاچ پد و فینگرپرینت
  • تعویض فن لپ تاپ در صورت غیر قابل تعمیر بودن در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل
  • تعویض لولای لپ تاپ در هر مدل
  • تعویض انواع چیپست (گرافیک – شمالی – جنوبی و…)

کال سنتر نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

در واحد نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل واحدی را به صورت مجزا راه اندازی کرده ایم که تنها مسئولیت پاسخگویی به مشکلات کاربران را دارد. در این واحد کاربر در تماس اولیه مشکل خود را با کارشناس مربوط در میان می گذارد. کارشناس راه احل های اولیه برای رفع اختلال را به او آموزش می دهد تا بدون حضور کاربر در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل مشکل حل شود. در صورتی که مشکل پیچیده باشد، راهنمایی های لازم برای انتقال دستگاه معیوب به نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل ارائه می شود.

تعمیرات لپ تاپ

واحد تعمیرات لپ تاپ یک واحد کاملا اختصاصی و کاملا منحصر است که فقط و فقط در حوزه تعمیرات لپ تاپ در برند های مختلف خدمات رسانی می کند.  هر یک از برند ها در این واحد به تفکیک مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. خدمات نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از لپ تاپ ها به صورت جداگانه و کاملا اختصاصی ارائه می شود. این مرکز معتبر به دلیل واکاوی و تحلیل و آنالیز مدل های مختلفی از لپ تاپ ها در برند های مختلف به راحتی می تواند مشکلات موجود در انواع لپ تاپ ها را ریشه یابی کند و از مسیر درست برای اجرای تعمیرات وارد عمل شود. گفتنی است که در واحد تعمیرات لپ تاپ آرشیوی منحصر به فرد از لوازم جانبی اصل و اورجینال در اختیار تعمیرکاران است که پروسه تعویض را برای آنها بسیار ساده کرده است در حالی که بالاترین امنیت را نیز برای کاربران فراهم می کند.

نمایندگی لپ تاپ

در نمایندگی لپ تاپ  همه نیاز های و تقاضاهای کاربران در حوزه لپ تاپ را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم. در این نمایندگی می توانید همه برند های مطرح در حوزه تولید لپ تاپ از جمله سامسونگ، شارپ، لنوو، دل، اپل، ایسر، ایسوس و … را تهیه کنید. فروش اصلی ترین فاز سرویس های نمایندگی لپ تاپ است که به دنبال خود خدمات پس از فروش را نیز دارد. در نمایندگی لپ تاپ می توانید به کمک کارشناسان و مشاروان ما درباره ویژگی های اختصاصی و عمومی هر یک از لپ تاپ ها در برند های مختلف، اطلاعات جامعی به دست آورید و با دانش کافی نسبت به خرید مدل مورد نظر و برند مورد نظر اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر