نمایندگی مجاز کپی

نمایندگی مجاز کپی، با تلاش کارکنانش توانسته به یکی از معتبر ترین مراکز برای فروش و تعمیر انواع مدل های دستگاه کپی تبدیل شود. مدیریریت این مجموعه، پس از اخذ مجوزهای قانونی از سازمان های مربوطه، اقدام به راه اندازی واحدهای مجزایی در این نمایندگی کرده که هریک خدمات مخصوص به خود را به کاربران ارائه می دهند. این واحدها به تناسب فعالیتی که انجام می دهند، به ابزار و تجهیزات پیشرفته ای مجهز شده اند و در مسیر تطابق با استانداردهای روز دنیا حرکت می کنند.

انواع مدل های دستگاه کپی از برندهایی همچون توشیبا، شارپ، کونیکا مینولتا، اچ پی، ریکو، کانن و … در این نمایندگی پذیرش شده و اقدامات لازم در جهت عیب یابی و تعمیر آنها انجام می شود. برای شناخت بیشتر واحدها و خدمات مختلف نمایندگی مجاز کپی، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

نمایندگی مجاز کپی

تماس با نمایندگی مجاز کپی

اگر در دستگاه کپی خود، فارغ از مدل و برند، شاهد بروز مشکلاتی بوده و یا قصد خرید هریک از این محصولات را داشتید، می توانید با تکنسین های نمایندگی کپی تماس حاصل نمایید. برای برقراری تماس با نمایندگی مجاز کپی، کافی است ۶۲۹۴۸ – ۰۲۱ را شماره گیری کرده و به این ترتیب، با کارشناسان این مرکز ارتباط بگیرید. این کارشناسان از دانش فنی بالایی در مورد انواع محصولات کپی و تعمیر آنها برخوردار بوده و می توانند اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

گفتنی است علاوه بر تماس تلفنی، از طریق صفحات فضای مجازی و مراجعه به وب سایت رسمی نمایندگی مجاز کپی نیز می توانید پاسخ پرسش های خود را به صورت درست و کامل دریافت نمایید.

محصولات نمایندگی مجاز کپی

همانطور که از نامش پیداست، نمایندگی مجاز کپی در زمینه عرضه و تعمیرات انواع مدل های دستگاه کپی فعالیت دارد. نکته قابل توجه در مخورد این مرکز این است که هیچ محدودیتی در قبال تولید کنندگان نداشته و همه برندهای دستگاه کپی را تحت پوشش خدماتش قرار می دهد.

فرقی نمی کند که دستگاه کپی شما توشیبا باشد یا شارپ، کونیکا مینولتا باشد یا ریکو، سامسونگ باشد یا اچ پی، کانن و یا هر برند دیگری، تکنسین های ما در نمایندگی کپی محصول شما را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم برای تعمیر آن را به شکل تخصصی و حرفه ای انجام می دهند.

البته این مرکز در حوزه سایر ماشین های اداری همچون پرینتر، فکس و اسکنر نیز فعالیت داشته و تنها در حوزه دستگاه های کپی فعالیت نمی کند. بنابراین شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات مربوط به فروش و تعمیرات هریک از مدل های پرینتر، فکس و اسکنر نیز به نمایندگی مجاز کپی مراجعه نمایید.

ویژگی های نمایندگی کپی

پارت بندی دقیق و اصولی، یکی از اصلی ترین مواردی است که برای معرفی ویژگی های نمایندگی مجاز کپی باید به آن بپردازیم. در این مرکز، هر یک از خدمات و سرویس ها در پارتی مجزا انجام شده و بدین ترتیب، نظم به خصوصی بر فعالیت های این مجموعه حاکم است. کاربرانی که برای دریافت خدمات مورد نیاز خود در زمینه خرید، تعمیر و یا سایر نیازها به این نمایندگی مراجعه می کنند، به پارت مربوطه هدایت شده و سردرگم نخواهند شد.

همچنین، به دلیل حضور کارشناسان دوره دیده و نیز تجهیز بخش های مختلف به آخرین فناوی ها و ابزارآلات روز دنیا، سطح کیفی خدمات ارائه شده قابل توجه بوده و قابل مقایسه با سایر مراکز مشابه نمی باشد.

دیگر ویژگی نمایندگی مجاز کپی، حسن برخورد کارکنان آن می باشد. به دلیل تاکید همیشگی مدیریت این مرکز بر رعایت اصول مشتری مداری، کارکنان بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش، با نهایت اخلاق و تعهد با مراجعین برخورد نموده و نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران به کار می بندند.

خدمات نمایندگی مجاز کپی

عمده خدمات نمایندگی مجاز کپی عبارتند از:

  • تعمیرات فکس از کلیه برندها
  • ارائه گارانتی خدمات در نمایندگی مجاز کپی
  • ارائه خدمات سرویس در محل ماشین های اداری
  • تعمیرات تخصصی ماشین های اداری
  • تعمیر پرینتر از کلیه برندها
  • تعمیرات انواع دستگاه کپی از برندهای مختلف
  • ترمیم تخصصی اسکنر در نمایندگی مجاز کپی
  • عرضه انواع ماشین های اداری
  • فروش انواع دستگاه کپی از کلیه برندها
  • فروش انواع مدل های پرینتر
  • عرضه انواع اسکنر و دستگاه فکس در نمایندگی مجاز کپی

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی، با به خدمت گرفتن جمعی از متخصصین فعال در دو حوزه فروش و تعمیرات، خدمات قابل توجهی را در این حوزه به کاربران ارائه می دهد. انواع دستگاه های کپی از برندهایی همچون: شارپ، کونیکا مینولتا، ریکو، اچ پی، توشیبا، سامسونگ، زیراکس، فوجیتسو، کانن و … در این نمایندگی به متقاضیان عرضه می گردد. این مرکز، عهده دار وظیفه ترمیم کلیه این دستگاه ها نیز بوده و در بخش خدمات پس از فروش نیز فعالیت های گسترده ای دارد.

در راستای تحقق شعار مشتری مداری، همکاران ما در نمایندگی کپی، اقدام به ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به کاربران نموده اند. در صورت نیاز می توانید با این نمایندگی تماس گرفته و خدمات و سرویس های مورد نظر خود را از نمایندگی رسمی کپی دریافت نمایید.

تعمیرات کپی

واحدهای تعمیرات کپی به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده اند تا به این ترتیب، نیازهای کاربران را آنطور که شایسته آنهاست برطرف نمایند. تکنسین های فعال در این واحدها، جمعی از تعمیرکاران کارکشته و مجرب هستند که مهارت کافی برای رفع کلیه مشکلات دستگاه های کپی را داشته و قادر به ترمیم این محصول به صورت تخصصی می باشند. جهت اطمینان و اطلاع شما مخاطبین گرامی عنوان می کنیم که در این واحدها برای تعویض قطعات معیوب دستگاه کپی، از نمونه های اورجینال و شرکتی استفاده می شود.

5/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر