سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی مهم ترین اقدامی است که پیش از استفاده ی دوباره از آن باید صورت بگیرد. کولر از جمله دستگاه هایی است که متناسب با هر منطقه توسط کمپانی های بزرگ و کوچک، در کیفیت های متفاوت ساخته و وارد بازار می شود. سیستم کلی کولر گازی بر فناوری تبرید بنا شده است که در صورت ایجاد اشکال در پروسه ی آن عملکرد کولر بلکل مختل می شود. در مقابل کارایی بسیار خوبی که کولر گازی برای تولید سرما دارد اما هزینه های قابل توجهی در صورت خرابی و گاه در زمان سرویس برای کاربر به همراه دارد. این مطلب تماما در مورد سرویس کولر گازی نوشته شده است با ما همراه باشید.

 
سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی چگونه انجام می شود؟

فرایند سرویس کولر گازی و بخش های مختلف آن به شکل و ترتیب خاصی انجام می شود. تکنسین اول جریان برق دستگاه را قطع می کند تا ایمنی کار تضمین گردد. سپس قاب جلویی پنل باز می شود و فیلترهای دوگانه از دستگاه خارج می شود. در مرحله بعدی، فیلترها کاملا شسته شده و تمیز می گردند تا هیچ آلودگی در آنها باقی نماند. سپس سنسورها نیز بررسی و در صورت نیاز، پاکسازی می شوند. پس از شستشو و پاکسازی کامل کویل های داخلی کولر گازی، سرویس کار پنل دستگاه را می بندد و آن را تست می کند. در صورت نیاز، فرایند شارژ گاز کولر گازی هم به عنوان یکی از مراحل سرویس این دستگاه انجام می گردد.

زمان طلایی سرویس کولر گازی

به طور کلی نمی توان زمان مشخصی برای سرویس کولر گازی در نظر گرفت. طبق توصیه تعمیرکاران مجرب، بهتر است که این کار به صورت منظم و در فواصل زمانی چند ماهه انجام شود تا دستگاه به شکل بهتری کار کند. همچنین وقتی پس از شروع فصول گرم سال، قصد راه اندازی مجدد دستگاه را دارید، بهتر است پیش از راه اندازی برای سرویس آن اقدام نمایید. در این شرایط دستگاه چند ماهی خاموش بوده و به همین دلیل هم ممکن است قطعات مختلف آن به درستی کار نکنند.

سرویس اسپلیت در چنین وضعیتی کمک می کند که قطعات مختلف این دستگاه بررسی شده و ایرادات احتمالی آنها برطرف گردد. فیلترها هم پس از مدتی و بر اثر گرد و خاک و چربی و … مسدود می شوند. بنابراین نیاز به سرویس کولر است تا فیلترها تمیز و یا در صورت نیاز تعویض شوند. در مجموع بهتر است هر چند ماه یک بار کولر گازی را سرویس کنید تا عملکرد بهتری داشته باشد.

عیوبی که به تعمیر یا سرویس کولر گازی ختم می شوند

    • سرمادهی یا گرمادهی کولر نسبت به قبل کمتر شده است.
    • هنگام روشن شدن کولر دود سیاه پرتاب می شود.
    • مصرف برق بالا رفته است.
  • کولر، آبریزی کند نیاز به سرویس کولر گازی است.
  • مسافت پرتاب باد اسپیلت کمتر شده است.
  • بوی نامطبوع کولر گازی

خدمات تخصصی سرویس کولر گازی

به دلیل گرایش روز افزون به Coolerگازی، مرکز تعمیرات کولر با در نظر داشتن جوانب مختلف، مرکز خود را به واحدهای کوچک تری تقسیم کرده است که هر کدام به صورت تخصصی به تعمیر و سرویس کولر گازی در برندهای و مدل های مختلف می پردازند. یکی از واحدها که خود به بخش های ریزتری تقسیم شده است، تعمیرات کولر گازی می باشد که سال ها تجربه ی خود را برای کسب رضایت مشتری به کار برده است در این واحد، خدمات متنوع ترمیم، تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف کولر گازی ارائه می شود. خدمات ارائه شده توسط سرویس کاران مجرب و متخصص ما که دوره های آموزشی تجربی، علمی و عملی را گذرانده اند، موجب بهبود عملکرد دستگاه می شود. در واحد تخصصی سرویس کولر گازی خدماتی نظیر شستشوی پنل داخلی، شستشوی پنل خارجی، تعویض فیلتر پنل داخلی، شستشوی فیلتر کولر گازی و … است.

سرویس قطعات و بخش های مختلف کولر گازی

سرویس کولر گازی دارای هزینه های متفاوتی بر اساس نوع Cooler گازی است. عملکرد کلی این کولر گرفتن گرمای درون خانه و انتقال آن به بیرون از خانه است. به دلیل حساسیت نوع عملکرد Cooler گازی هزینه هایی قبل از شروع دوباره ی استفاده از آن باید پرداخته شود، از جمله سرویس کامل دستگاه و شارژ گاز کولرگازی است. اگر دائم به مراقب از دستگاه خود بپردازید مطمئنا در هزینه های شما صرفه جویی شده و مصرف برق کم می شود همچنین عمر دستگاهتان بالا می رود. شما می توانید در صورت نیاز به سرویس کولر گازی از تعمیرکاران خبره و دوره دیده ی ما استفاده کنید تا با خیالی آسوده به استفاده ی دوباره از دستگاهتان بپردازید. تکنسین های ما برای سرویس کولر گازی نکات زیر را به خوبی رعایت می کنند.

  • شستشوی اپراتور (پنل و یونیت داخلی)
  • بازدید کامل از محل تخلیه یا حوضچه ی
  • شستشوی یونیت خارجی یا کندانسور به وسیله ی دستگاه جت واشر
  • چک کردن مخزن برای سرویس Coolerگازی
  • چک کردن شیرکنترل فشار
    • چک کردن فشار گاز کمپرسور
    • چک کردن خنک کننده یا کمپرسور کولر گازی
    • بررسی قطعات الکتریکی
    • بررسی یا تعویض فیلتر
    • چک کردن گاز تبرید

    خدمات سرویس در محل کولرگازی

    مرکز تعمیرات کولر برای آسایش حال مشتریان، همچنین تخصصی کردن کارها، واحدهای مجزای تعمیراتی برای سرویس کولر گازی به راه انداخته است. یکی از این واحدها که با تلاش شبانه روزی منتظر تماس مشتریان است، خدمات تعمیر در محل کولر می باشد. این سرویس به مشتری امکان می دهد که در صورت نیاز، با استفاده از ثبت درخواست در سایت، یا به وسیله تماس با شماره تلفن های مرکز تعمیرات کولر، از یک تکنسین کار کشته برخوردار شود.

    این تکنسین ها با خود ابزارالات پیشرفته ی عیب یابی و تعمیراتی را به همراه دارند. بهترین کار در زمان تماس و درخواست خدمات تعمیر در محل، شرح کاملی از وضعیت دستگاه است تا اگر نیاز به سرویس کولر گازی یا تعویض قطعه دارد، کارشناسان ما قطعه ی مورد نیاز را از آرشیو قطعات اورجینال برداشته و برای کولر گازی شما استفاده کنند. از این طریق مشتری می تواند خود شاهد عملکرد بالای تعمیرکار خبره ی ما بوده و بر کار او نظارت کند. به علاوه در زمینه ی تعمیر و تعویض قطعات، همچنین نگهداری و افزایش طول عمر Cooler گازی مشاوره های رایگان دریافت کند. مرکز تعمیرات کولر تمام هدف خود را معطوف به رضایت مشتری کرده است.

     نمایندگی کولر

    نمایندگی کولر با تجهز کردن خود به برترین فناوری و تکنولوژی روز دنیا، آماده ی خدمت رسانی شبانه روزی به مشتریان است. این نمایندگی با سابقه ی طولانی که در زمینه ی مشاوره و فروش کولرهای آبی و گازی دارد، خیل مشتریان را به خود جذب کرده است. نمایندگی Cooler علاوه بر تسهیلاتی که کمپانی های مختلف برای محصولات خود ارائه می دهند خدمات دیگر نیز در نظر گرفته است. خدمات متنوع پس از فروش و گارانتی های معتبری که توسط این نمایندگی ارائه می شود در کنار سرویس های ویژه ی تعمیراتی بیش از همه جلوه گر است. مشتریان عزیز می توانند برای دریافت مشاوره، خرید و نصب از کارشناسان خبره ی ما یاری بگیرند. ما اینجا گرد آمده ایم تا مشتریان عزیز در آسایش باشند.

    تعمیرات کولر

    مرکز تعمیرات کولر با سابقه ی طولانی که در تعمیر انواع Cooler آبی و گازی دارد، زمینه های متنوعی برای بهره مندی مشتریان از خدمات گوناگون و خاص خود فراهم کرده است. استفاده از قطعات اورجینالی که در کمپانی های معتبر ساخته شده اند از جمله نکات مثبتی است که می توان برای این نمایندگی در نظر گرفت. هدف اصلی مرکز تعمیرات کولر، مشتری مداری به معنای درست کلمه است. ما اینجا بهترین تکنسین ها را گرد آورده ایم تا سخت ترین و پیچیده ترین مشکلات را در کوتاه ترین زمان، کم ترین هزینه و بیشترین کیفیت حل کنیم. مرکز تعمیرات کولر متخصصین خود را در دوره های مهم آموزش شرکت داده تا همگام با جدیدترین محصولات پیش بروند. ما خواستار آسایش خیال مشتریان بعد از پروسه ی تعمیر هستیم.

    4.5/5 (2 امتیاز)

    مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

    تعمیر تلویزیون ال جی در محل
    نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
    پست های اخیر