تعمیرات لپ تاپ msi

تعمیرات لپ تاپ msi یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. تعمیرات لپ ‌تاپ msi در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اکثریت قریب به اتفاق اشکالات پیش آمده در لپ ‌تاپ های msi به دست متخصصان این مرکز بود.

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیرات لپ تاپ msi در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ msi بهره مند گردید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی مرکز تعمیرات لپ تاپ  می‌باشد.

تعمیرات لپ تاپ msi

مشکلات رایج لپ تاپ MSI

چرا وایرلس لپ‌تاپ msi کار نمی کند ؟

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ msi در این بخش پاسخگوی این پرسش متداول خواهند که چرا وایرلس لپ‌تاپ msi کار نمی کند؟ مشکل وصل نشدن به اینترنت، در اغلبِ موارد مربوط به مشکلات نرم‌افزاری است و در این مورد نیازی به تعمیرات سخت افزاری لپ‌ تاپ نیست. قبل از هر چیز از وصل بودن مودم خود به آداپتور و روشن بودن مودم خود مطمئن شوید، در این حالت می‌توانید برای اطمینان از عملکرد لپ‌تاپ خود روی علامتی که سمت راست پایین ال سی دی لپ‌تاپ می بینید کلیک نمایید.

در حال حاضر شما هرجای ایران باشید با زدن روی این علامت تعدادی شبکه وایرلس در اطراف خود می بینید، مگر  آنکه در محلی باشید که امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد.  بنابراین اگر مثلا در تهران هستید و  با زدن روی علامت وایرلس شبکه‌ها اطراف را نمی بینید ، ممکن است مشکل شما مربوط به  یکی از موارد  ذیل باشد:

  • کلید وایرلس خاموش باشد: در لپ‌تاپ‌های مختلف محل کلید وایرلس متفاوت است. با توجه به نوع و مدل لپ‌تاپ خود از روشن بودن وایرلس مطمئن شوید.
  • نصب نبودن درایور وایرلس لپ‌تاپ : ممکن است درایور وایرلس لپ‌تاپ شما نصب نباشد، که این هم یک مطلب نرم‌افزاری است و معمولاً می توانید از طریق گوگل درایور مناسب وایرلس لپ‌تاپ را پیدا و نصب کنید. آموزش نصب درایور لپ تاپ را بخوانید.
  • اگر درایور وایرلس لپ‌تاپ نصب شد اما روی آن علامت ضربدر نبود و فقط مودم وایرلس خودتان را می‌بینید، آن هم با آنتن ضعیف، می توان گفت مشکل لپ‌تاپ شما سخت‌افزاری است، یعنی آنتن وایرلس لپ‌تاپ شما ضعیف عمل می کند. اگر به تازگی پشت لپ‌تاپ خودتان را باز کرده‌اید ممکن است آنتن وایرلس را درست وصل نکرده باشید و یا ممکن است کارت وایرلس لپ‌تاپ شما دچار مشکل شده باشد که معمولاً تعمیر کارت وایرلس لپ‌تاپ به صرفه نیست.
  • خراب شدن کارت وایرلس لپ‌تاپ:  گاهی نیز خود کارت وایرلس لپ‌تاپ خراب شده و این موضوع باعث از کار افتادن وایرلس می شود در این حالت به سادگی با تست یک کارت جدید می توان از این مطلب مطمئن شد. (توجه داشته باشید که معمولاً کارت وایرلس لپ‌تاپ دچار خرابی نمی‌شود و در اغلب موارد خرابی مربوط به موارد نرم‌افزاری است). شما کاربران گرامی می توانید در صورت تداوم این مشکل به مرکز تعمیرات لپ تاپ msi مراجعه نمایید.

این مطلب مفید رو از دست نده : چرا لپ تاپ داغ می کند

ویروس نرم‌افزاری چگونه موجب خرابی سخت‌افزاری در لپ تاپ msi می شود ؟

یکی از پرسش‌هایی که ممکن است برای کاربران مطرح شود این است که آیا امکان دارد ویروس‌ها موجب خرابی سخت‌افزاری سیستم شوند؟ کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ msi در ادامه پاسخگوی این پرسش خواهند بود. برخی ویروس‌ها موجب خرابی سخت‌افزاری می شوند اما نه همه‌ی آن‌ها . برخی ویروس‌ها موجب می‌شوند، CPU لپ‌تاپ بی وفقه و به شدت کار کند. 

در این حالت افزایش دمای سی پی یو و چیپ گرافیک را شاهد خواهیم بود، هرچند ممکن است مشکل خاصی برای  سی پی یو پیش نیاید  ولی دمای بالا، چیپ گرافیک را دچار مشکل می‌کند و بنابراین ممکن است این مشکل منجر به ایراد در تصویر و حتی روشن نشدن نوت بوک شود.

همچنین در برخی از لپ‌تاپ‌های جدید که قرار است ارزان تولید شوند مسئولیت چیپ گرافیک و پل شمالی (چیپ شمالی) و حتی در برخی موارد چیپ جنوبی، به عهده یک چیپ است که در این حالت قطعا چیپ خراب شده و لپ‌تاپ دیگر روشن نمی‌شود. بنابراین مراقبت ازلپ تاپ در مقابل ورود ویروسهایی که آن را کند می‌کنند ضروری است زیرا این مشکل می‌تواند هزینه‌های تعویض چیپ گرافیک را به شما تحمیل کند. شما کاربران گرامی در صورت بروز هر گونه مشکل و ناکارآمدی در دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ msi مراجعه نمایید.

دلیل داغ شدن لپ‌تاپ چیست؟

لپ تاپ‌ها داری سیستم خنک‌کننده‌ هستند. بعضی لپ‌تاپ‌ها هوای مورد نیاز برای خنک کردن سیستم خنک کننده را از زیر لپ‌تاپ می‌مکند و از کنار آن خارج می کنند. بنابراین کافی است این لپ‌تاپ را روی فرش،‌ موکت و پتو قرار داده و آنرا روشن کنید دقیقاً مثل یک جارو برقی عمل کرده و گرد وخاک را درون سیستم می‌کشد! بنابراین موتور فن لپ‌تاپ کثیف شده و ممکن است آسیب ببیند! لذا برای حل مشکل داغ بودن بیش از حد لپ‌ تاپ باید  فن آن سرویس شود ویا تعویض شود.

در برخی موارد برنامه بایاس لپ‌تاپ نیز سبب بروز این مشکل شده است که مشکل بسیار پیچیده‌ای است و خیلی‌ها از آن شکایت دارند! شما کاربران گرامی می توانید در صورت داغ شدن لپ تاپ خود و تداوم این مشکل به مرکز تعمیرات لپ تاپ msi مراجعه نمایید.

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ خود را به ما بسپارید

نوسان برق روی لپ‌تاپ چه تاثیری دارد و چرا لپ‌تاپ ناگهان خاموش می شود ؟

یکی از پرسش های طرح شده از سوی کاربران آن است که نوسان برق روی لپ‌تاپ چه تاثیری دارد. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ msi در ادامه پاسخگوی این پرسش خواهند بود. نوسان برق  یکی از علت‌های اصلی خرابی دستگاههای برقی است. لپ‌تاپ‌ها مجهز به سیستم‌هایی جهت محافظت در برابر نوسانات برق هستند.  

گاهی به دلیل سرعت تغییر ولتاژ برق، امکان خاموش شدن ناگهانی لپ‌تاپ زیاد می‌شود. به سختی می‌توان دلیل خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن لپ‌ تاپ را در اثر نوسان برق تشخیص داد . این مشکل ممکن است در اثر سوختن یک دیود محافظ یا از بین رفتن یکی از چیپ‌های لپ‌تاپ باشد .

مثلا در یک لپ‌تاپ سونی وایو در اثر نوسان برق چیپ گرافیک آسیب دیده بود در حالیکه کلیه‌ی مدارهای محافظ سالم بود. تنها راه قطعی جلوگیری از این مسائل استفاده از دستگاه‌های استاندارد محافظ برق است. اگر بتوانید برای منزل یا محل کار خود از سیستم‌های مرکزی محافظ استفاده کنید خیلی راحت‌تر خواهید بود. شما کاربران گرامی در صورت بروز هر گونه مشکل و ناکارآمدی در دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ msi مراجعه نمایید.

تعمیرات لپ تاپ msi

تعمیرات لپ تاپ  msiمی بایست پس از عیب یابی استاندارد و تشخیص صحیح علل اشکالات پیش آمده در دستگاه  انجام پذیرد؛ بی توجهی به این امر ممکن است سبب انتخاب راهکاری اشتباه جهت رفع عیوب پیش آمده در دستگاه گردد که در نهایت با اِعمال آن خرابی دستگاه دوچندان شده و فرصت تعمیر برای همیشه از میان می رود؛ مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ msi پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا کارشناسان مربوطه، ضمن عیب یابی صحیح دستگاه بتوانند برترین راهکار جهت رفع اشکالات پیش آمده را برگزینند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نمایند.دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ در مرکز تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ msi

  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و… در مرکز تعمیرات لپ تاپ msi
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ msi
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ msi
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ msi (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر لپ تاپ msi در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ msi (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم در مرکز تعمیرات لپ تاپ msi
  • بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ با دستگاه PC3000
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و  مدار CLOCK
  • رفع مشکلات مدار POWERING در مرکز تعمیرات لپ تاپ msi
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ msi
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ msi
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ msi
  • سرویس های نرم افزاری لپ تاپ msi: نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ msi
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم در مرکز تعمیرات لپ تاپ msi
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ msi و نیز گشایش قفل لپ تاپ msi
  • تعمیرات هارد لپ تاپ msi: گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ msi
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ msi
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ msi

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند،

اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند. دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ ،صرف نظر از نوع، مدل و برند دستگاه- می توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند. مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی ، مرکز تعمیرات لپ تاپ msi و… تنها برخی از پارتهای موجود در این مرکز می باشند. شما کاربران گرامی جهت آشنایی با سایر واحدهای این مرکز به دیگر صفحات وب سایت مراجعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩