تعمیر مین برد دستگاه کپی

تعمیر مین برد دستگاه کپی، یکی از اقدامات نمایندگی کپی است که در سطحی تخصصی انجام شده و کلیه اصول حرفه ای در آن مد نظر قرار دارد. بررسی و ترمیم این دستگاه، نیاز به تجربه کاری بالایی در این زمینه داشته و باید حتما توسط کارشناسان مجرب انجام شود. از این رو نمایندگی کپی اقدام به جذب تعمیرکارانی نموده که علاوه بر دارا بودن تخصص، سالها تجربه مفید نیز در این زمینه دارند.

پنکته دیگر اینکه به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته، تعمیر انواع مدل های دستگاه کپی در این مرکز، با کمترین میزان خطا و اشتباه انجام می شود. با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهمی در مورد تعمیر مین برد دستگاه کپی آشنا نماییم.

تعمیر مین برد دستگاه کپی

تعمیر مین برد دستگاه کپی و ماهیت این قطعه

برای اینکه مفاهیم و نکات تعمیر مین برد دستگاه کپی را بهتر درک کنید، بهتر است اطلاعاتی در مورد این قطعه و نحوه کار آن داشته و به طور کلی بدانید مین برد چیست. مین برد یا برد اصلی، یکی از حیاتی ترین قطعات دستگاه کپی و پرینتر به شمار می رود. اهمیت این قطعه بدان جهت است که وظیفه پردازش عملیات دستگاه کپی را بر عهده دارد. به عبارت واضح تر، وقتی اطلاعات وارد دستگاه شد، این مین برد است که آنها را پردازش کرده و مثل یک مدیر اجرایی، تصمیم می گیرد خروجی دستگاه به چه شکلی باشد.

جالب است بدانید که مین برد، از قطعاتی شامل چیپ ست، بایوس و cmos تشکیل شده است. هریک از این قطعات وظیفه خاصی داشته و در تعامل با یکدیگر، فعالیت مین برد را کامل می کنند. بنابراین بروز هرگونه مشکل در روند کار این قطعه، می تواند منجر به بروز اختلالات جدی در عملکرد کلی دستگاه کپی شود. از این رو بسیار مهم است که تعمیر مین برد دستگاه کپی در محیطی مجهز و به دست تعمیرکارانی خبره و کاربلد صورت پذیرد.

تعمیر مین برد دستگاه کپی و مشکلات این قطعه

محتمل ترین مشکلی که ممکن است برای مین برد کپی به وجود بیاید، سوختن این قطعه است. در اثر بروز مشکلاتی مثل  نوسانات جریان برق، مین برد یکی از اولین قطعاتی است که در معرض خطر قرار می گیرد. در این حالت، برد اصلی دستگاه کپی می سوزد و در نتیجه، به طور کلی کار نمی کند. به تبع بروز این مشکل، عملیات پردازش انجام نشده و عملیات چاپ با مشکلاتی مواجه خواهد شد. نوسانات شدید ولتاژی هم یکی دیگر از اختلالاتی است که می تواند منجر به خرابی و یا حتی سوختن مین برد شود.

لازم است بدانید که نواقص ایجاد شده در درگاههای خروجی و ورودی کپی نیز در تعمیر مین برد دستگاه کپی مهم تلقی شده و جزء مشکلات این قطعه در نظر گرفته می شود. اعمال هرگونه دخالت در مین برد یا انجام هرگونه اقدام تعمیری برای آن، نیازمند برخورداری از تخصص و مهارت بسیار بالایی بوده و این کار به هیچ عنوان نباید توسط افراد ناشی انجام گردد.

تعویض مین برد دستگاه کپی

یکی از بهترین روش ها برای رفع مشکلات ناشی از خرابی مین برد در دستگاه کپی، تعویض این قطعه با نمونه ای جدید و تازه نفس است. البته این به بدان معنا نیست که تعمیر مین برد دستگاه کپی امکان پذیر نبوده و نمی توان این قطعه را ترمیم نمود. گزینه تعویض در واقع برای زمانی است که شدت آسیب مین برد بسیار بالا بوده و یا کاملا سوخته باشد.

برای انجام مراحل تعویض، نیاز به نیروهای متخصص، ابزار پیشرفته و نیز قطعه اورجینال می باشد. متاسفانه برخی مراکز با هدف سودجویی، از مین بردهای استفاده شده برای تعویض مین برد دستگاه کپی استفاده کرده و بدین ترتیب، زمینه بروز مشکلات بعدی را در این محصول فراهم می کنند.

سرویس در محل کپی

یکی از خدمات ویژه ای که نمایندگی کپی، به پاس قدردانی از همراهی کاربران خود به آنها ارائه می دهد، سرویس در محل کپی می باشد. به سبب راه اندازی این سرویس، دیگر نیازی نیست دستگاه کپی خود را به تعمیرگاه منتقل نموده و زمان و هزینه زیادی را برای انجام این کار صرف نمایید.

همکاران ما در قالب تیمی متخصص، به محل مورد نظر شما اعزام شده و اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه کپی را به شما ارائه می دهند. تعمیر مین برد دستگاه کپی نیز جزء خدمات این سرویس بوده و برای ارائه آن، به برند دستگاه توجه نمی شود.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی، با به خدمت گرفتن نیروهای متخصص و کارآمد، خدمات گسترده ای را در دو بخش فروش و تعمیر انواع مدل های دستگاه کپی به کاربران ارائه می نماید. این مرکز، انواع مدل های دستگاه کپی را به صورت اورجینال از شرکت هایی همچون: کانن، کونیکا مینولتا، اچ پی، فوجیتسو، شارپ، توشیبا، ریکو و …، وارد کرده و به فروش می رساند.

همچنین در بخش تعمیر، واحدهایی راه اندازی شده که تعمیرات تخصصی انواع دستگاه کپی در آنها صورت می گیرد. شما کاربران گرامی برای رفع هرگونه مشکل در زمینه خرید و تعمیرات دستگاه کپی، می توانید به نمایندگی کپی مراجعه کرده و خدمات و سرویس های متنوعی را در این حوزه ها دریافت نمایید.

واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی، برای افزایش بهره وری و تمرکز کارکنان و نیز با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات، اقدام به ایجاد واحدهای تعمیرات کپی نموده است. این واحدها، به صورت تخصصی و متمرکز، انواع مدل های دستگاه کپی از کلیه برندها را بررسی نموده و پس از تشخیص مشکل، به تعمیر آنها می پردازند. به دلیل وجود تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و مدرن، اقدامات تعمیر در بالاترین سطح حرفه ای انجام شده و درصد خطای آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

تعمیرکاران فعال در این واحدها نیز جزء نیروهای زبده بوده و تجربه بسیار بالایی در حوزه تعمیرات دستگاه های کپی دارند. واحدهای تعمیرات کپی همچنین برای راحتی بیشتر کاربرانش، خدمات سرویس در محل کپی را به آنها ارائه می دهد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩